SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zbigniew Wierzchołowski dyrektorem zarządzającym Newonce. 8,5 tys. użytkowników newonce.club

Stanowisko dyrektora zarządzającego newonce.media objął Zbigniew Wierzchołowski, wcześniej związany m.in. z Cyfrowym Polsatem i Ringier Axel Springer Polska. W ub.r. firma zanotowała 13,9 mln zł przychodów i 104 tys. zł zysku netto, z jej oferty subskrypcyjnej newonce.club korzysta obecnie 8,5 tys. użytkowników.

Zbigniew Wierzchołowski, fot. newonce.mediaZbigniew Wierzchołowski, fot. newonce.media

Zbigniew Wierzchołowski jako dyrektor zarządzający newonce.media odpowiada przede wszystkim za współtworzenie i realizację strategii firmy. Raportuje bezpośrednio do jej zarządu. Objął nowo utworzone stanowisko

- Mam poczucie, że Zbyszek jest brakującym ogniwem, swoistym uziemieniem, którego tej dynamicznie i z fantazją rozwijającej się spółce wcześniej brakowało. Jako zarząd i cała firma aktywnie wspieramy go w niełatwym zadaniu przygotowania marki newonce na przyszłość, która, jak pewnie wszyscy czujemy, będzie coraz bardziej wymagająca - mówi Mih Michalski, CEO newonce.media.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W latach 2015-2021 Wierzchołowski pracował w Ringier Axel Springer Polska, kolejno pełnił tam funkcje m.in. regionalnego dyrektora sprzedaży regionalnej i business ownera usługi pocztowej Onetu. W ostatnim czasie współpracował ze startupami spoza branży mediowej.

Wcześniej był związany z grupą Cyfrowy Polsat, gdzie odpowiadał za sprzedaż oraz ofertę (w latach 2012-2014 zarządzał siecią sprzedaży detalicznej w Polkomtelu, operatorze sieci Plus).

- Markę newonce, która inspiruje setki tysięcy młodych ludzi, tworzą ludzie pełni pasji i znający się na rzeczy. Liczę, że moje doświadczenie będę mógł wykorzystać do zbudowania takiej stabilności finansowej firmy, która zapewni swobodę twórczą całemu zespołowi - komentuje Zbigniew Wierzchołowski.

newonce.club z 8,5 tys. subskrybentów

W br. z newonce.media rozstało się kilku menedżerów i twórców. W lutym z firmą pożegnał się Piotr Kędzierski - członek zarządu, współwłaściciel, dyrektor kreatywny newonce.radio i współprowadzący w stacji „Bolesne poranki”, w maju dziennikarz Kamil Szufladowicz (został szefem muzycznym platformy Tuba należącej do Agory), natomiast w lipcu dyrektorka ds. rozwoju biznesu i strategii oraz członkini zarządu Danuta Breguła, a także dziennikarz sportowy Przemysław Rudzki.

Pod koniec ub.r. firma wprowadziła ofertę subskrypcyjną newonce.club obejmującą m.in. podcasty i artykuły. Miesięcznie kosztuje 29 zł, przez pierwszy miesiąc cena wynosi 5 zł.

Pod koniec stycznia newonce.club miał 6 tys. płacących użytkowników. Teraz, jak informuje newonce.media, subskrybentów jest 8,5 tys.

Firma podaje, że w ub.r. zanotowała 13,87 mln zł przychodów i 104 tys. zł zysku netto. Oprócz newonce.radio oraz serwisów newonce.net i newonce.sport należy do niej bar znajdujący się w centrum Warszawy.

Sprzedaż reklam zapewniła 85 proc. zeszłorocznych przychodów firmy, działalność baru - 14 proc., a pozostałe źródła - 1 proc. Wpływy reklamowe wzrosły rok do roku o 55 proc., a przychody z baru - o 41 proc.

Dołącz do dyskusji: Zbigniew Wierzchołowski dyrektorem zarządzającym Newonce. 8,5 tys. użytkowników newonce.club

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
viking69
powodzenia !
odpowiedź
User
Barman
Większość kasy generuje bar.
odpowiedź
User
Olwertunio
Zbyszek to ogarniacz. Jeśli go wzięli to oznacza, że potrzebują człowieka, kto poukłada i ogarnie przychody z kosztami. Powodzenia!
odpowiedź