Zbigniew Wierzchołowski dyrektorem zarządzającym Newonce. 8,5 tys. użytkowników newonce.club
Stanowisko dyrektora zarządzającego newonce.media objął Zbigniew Wierzchołowski, wcześniej związany m.in. z Cyfrowym Polsatem i Ringier Axel Springer Polska. W ub.r. firma zanotowała 13,9 mln zł przychodów i 104 tys. zł zysku netto, z jej oferty subskrypcyjnej newonce.club korzysta obecnie 8,5 tys. użytkowników.
Zbigniew Wierzchołowski jako dyrektor zarządzający newonce.media odpowiada przede wszystkim za współtworzenie i realizację strategii firmy. Raportuje bezpośrednio do jej zarządu. Objął nowo utworzone stanowisko
- Mam poczucie, że Zbyszek jest brakującym ogniwem, swoistym uziemieniem, którego tej dynamicznie i z fantazją rozwijającej się spółce wcześniej brakowało. Jako zarząd i cała firma aktywnie wspieramy go w niełatwym zadaniu przygotowania marki newonce na przyszłość, która, jak pewnie wszyscy czujemy, będzie coraz bardziej wymagająca - mówi Mih Michalski, CEO newonce.media.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W latach 2015-2021 Wierzchołowski pracował w Ringier Axel Springer Polska, kolejno pełnił tam funkcje m.in. regionalnego dyrektora sprzedaży regionalnej i business ownera usługi pocztowej Onetu. W ostatnim czasie współpracował ze startupami spoza branży mediowej.
Wcześniej był związany z grupą Cyfrowy Polsat, gdzie odpowiadał za sprzedaż oraz ofertę (w latach 2012-2014 zarządzał siecią sprzedaży detalicznej w Polkomtelu, operatorze sieci Plus).
- Markę newonce, która inspiruje setki tysięcy młodych ludzi, tworzą ludzie pełni pasji i znający się na rzeczy. Liczę, że moje doświadczenie będę mógł wykorzystać do zbudowania takiej stabilności finansowej firmy, która zapewni swobodę twórczą całemu zespołowi - komentuje Zbigniew Wierzchołowski.
newonce.club z 8,5 tys. subskrybentów
W br. z newonce.media rozstało się kilku menedżerów i twórców. W lutym z firmą pożegnał się Piotr Kędzierski - członek zarządu, współwłaściciel, dyrektor kreatywny newonce.radio i współprowadzący w stacji „Bolesne poranki”, w maju dziennikarz Kamil Szufladowicz (został szefem muzycznym platformy Tuba należącej do Agory), natomiast w lipcu dyrektorka ds. rozwoju biznesu i strategii oraz członkini zarządu Danuta Breguła, a także dziennikarz sportowy Przemysław Rudzki.
Pod koniec ub.r. firma wprowadziła ofertę subskrypcyjną newonce.club obejmującą m.in. podcasty i artykuły. Miesięcznie kosztuje 29 zł, przez pierwszy miesiąc cena wynosi 5 zł.
Pod koniec stycznia newonce.club miał 6 tys. płacących użytkowników. Teraz, jak informuje newonce.media, subskrybentów jest 8,5 tys.
Firma podaje, że w ub.r. zanotowała 13,87 mln zł przychodów i 104 tys. zł zysku netto. Oprócz newonce.radio oraz serwisów newonce.net i newonce.sport należy do niej bar znajdujący się w centrum Warszawy.
Sprzedaż reklam zapewniła 85 proc. zeszłorocznych przychodów firmy, działalność baru - 14 proc., a pozostałe źródła - 1 proc. Wpływy reklamowe wzrosły rok do roku o 55 proc., a przychody z baru - o 41 proc.
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Wierzchołowski dyrektorem zarządzającym Newonce. 8,5 tys. użytkowników newonce.club