„Zawsze coś dobrego pod ręką!” w kampanii Spichlerza Rusieckiego (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamująca konserwy mięsne, pasztety i smarowidła marki Spichlerz Rusiecki. Akcja, przygotowana przez firmy Eskadra i Maxus, przebiega pod hasłem „Zawsze coś dobrego pod ręką!”.
W reklamach różne dłonie sięgają po produkty Spichlerz Rusiecki, co ma podkreślać szeroki asortyment tej marki, odpowiadając odmiennym gustom. Kampania pokazuje też, że promowane produkty są dostępne w wygodnych, łatwych do przechowywania opakowaniach, dzięki czemu można je zabierać i jeść w wielu sytuacjach.
Akcja reklamowa zaczęła się 15 kwietnia i potrwa do końca maja. Jest realizowana w telewizji (kanały główne i tematyczne), prasie oraz internecie (m.in. w social media).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Eskadra, a za zakup mediów - dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: „Zawsze coś dobrego pod ręką!” w kampanii Spichlerza Rusieckiego (wideo)