'Zamień papierowy wyciąg na książkę' PKO BP
Ogólnopolska kampania "Zamień papierowy wyciąg na książkę" organizowana przez PKO Bank Polski we współpracy z fundacją 'ABC XXI Cała Polska czyta dzieciom', zachęca do rezygnacji z papierowych wyciągów.
Wszyscy, którzy do 31 grudnia br. zrezygnują z papierowego wyciągu jednocześnie przyłączą się do akcji w ramach, której Bank zakupi książki z kolekcji "Cała Polska czyta dzieciom", które następnie wzbogacą księgozbiory najbardziej potrzebujących bibliotek publicznych.
Kampania wspierana jest za pośrednictwem specjalnego serwisu www.e-wyciagi.pkobp.pl, gdzie m.in.: zamieszczone są informacje o akcji, harmonogram eventów oraz prezentacja książek z kolekcji "Cała Polska czyta dzieciom". Akcja promowana będzie także na stronie internetowej www.pkobp.pl
Dodatkowo zaplanowano przeprowadzenie 14 eventów w popularnych centrach handlowych w 10 dużych miastach. W trakcie imprez znani i lubiani aktorzy i dziennikarze m.in.: Tomasz Schimscheiner, Magdalena Kumorek, Maciej Orłoś, Katarzyna Dowbor będą czytać fragmenty książek z kolekcji "Cała Polska czyta dzieciom". W trakcie tych spotkań prowadzona będzie zbiórka książek, które trafią do bibliotek.
W ramach wsparcia kampanii PKO BP przeprowadzi także akcję mailingową. Klienci otrzymają listy zawierające ulotkę informacyjną, zapraszającą ich do rezygnacji z otrzymywania wyciągów w formie papierowej. W ulotce znajdą się także informacje dotyczące zalet korzystania z usług bankowości elektronicznej iPKO.
Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały przygotowane przez agencję Media Ster KAJ.
Kreacja internetowa została przygotowana przez Hypermedia.
Dołącz do dyskusji: 'Zamień papierowy wyciąg na książkę' PKO BP