Zakopower w kampanii Banku Millennium (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa Banku Millennium z udziałem zespołu Zakopower. Akcja promująca kredyty hipoteczne jest utrzymana w konwencji klipu muzycznego.
W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej Banku Millennium zespół Zakopower wykonuje swoją nową piosenkę "Udomowieni". Przekaz muzyczny - razem z ujęciami pokazującymi emocje związane z posiadaniem własnego domu lub mieszkania - ma zachęcać do skorzystania z oferty kredytów hipotecznych tego banku. Z kolei layout graficzny pod hasłem "Stwórz własny dom, nie czekaj z marzeniami" wykorzystuje wizerunek wokalisty tego zespołu Sebastiana Karpiela-Bułecki. Wcześniej w podobnych kampaniach brała udział Anna Maria Jopek i grupa Feel.
Akcja od 18 września jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnodostępne i tematyczne), radiu, prasie, internecie oraz oddziałach Banku Millennium. Na potrzeby działań promocyjnych wyprodukowano także specjalne płyty CD z kilkoma piosenkami Zakopower, w tym z utworem wykorzystanym w reklamie. Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: