Wzmocniony zespół 'Dobrego Wnętrza'
Joanna Myszkorowska obejuje 1. września nowo utworzone stanowisko koordynatora sprzedaży i pokieruje zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż reklam w miesięczniku 'Dobre Wnętrze'.
Nowa osoba w Biurze Reklamy – Wnętrza, Zdrowie, Wypoczynek, zarządzanym przez Łukasza Kawęckiego, była ostatnio szefem sprzedaży reklam w magazynie „Dom & Wnętrze”, a wcześniej m.in. dyrektorem biura reklamy „Życia Warszawy” i Media Service Zawada.
„Bardzo cieszę się, że do mojego zespołu pozyskałem taką osobę jak Joasia – fachowca z dużym doświadczeniem oraz znajomością rynku. Według danych ZKDP, „Dobre Wnętrze” utrzymuje stabilną, wysoką sprzedaż egzemplarzową, podczas gdy konkurenci notują spadek sprzedaży.
Czytelnicy dobrze przyjęli zmiany w piśmie, które Wydawnictwo MURATOR wprowadziło na początku tego roku. Od tego momentu sprzedajemy blisko 20% więcej egzemplarzy. To bardzo dobra wiadomość dla naszych reklamodawców. Zadaniem Joasi i całego zespołu będzie jak najlepsze wykorzystanie potencjału „Dobrego Wnętrza” - mówi Łukasz Kawęcki, dyrektor Biura Reklamy - Wnętrza, Zdrowie, Wypoczynek.
Dołącz do dyskusji: Wzmocniony zespół 'Dobrego Wnętrza'