„Wybierz swoją rzeczywistość” w kampanii Mitsubishi ASX MY17 (wideo)
Pod hasłem „Wybierz swoją rzeczywistość” rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek model Mitsubishi ASX MY17. Autorem kreacji jest agencja Schulz Brand Friendly.
- W kreacjach odwołujemy się do wysokich oczekiwań klientów w kontekście segmentu crossoverów. Narratorami spotów jest małżeństwo poszukujące idealnego rodzinnego samochodu. Pożądają wszechstronności, a przede wszystkim bezpieczeństwa i napędu 4x4. Nowy Mitsubishi ASX MY17 spełnia wszystkie te oczekiwania - tłumaczy Artur Leśniak, creative group head w Schulz Brand Friendly.
Ogólnopolskie działania reklamowe obejmują telewizję (spot emitowany jest w głównych i tematycznych kanałach TVP, Polsat i TVN), radio, prasę i internet. Mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach płynących z zakupu najnowszego modelu, w tym o atrakcyjnej racie miesięcznej oraz zachęcenie ich do wizyty w salonach Mitsubishi Motors podczas dni otwartych poświęconych premierze modelu ASX MY17. Kampania wystartowała 9 stycznia i potrwa miesiąc.
Agencja Schulz Brand Friendly odpowiada za przygotowanie strategii komunikacyjnej i adaptację spotu tv na polski rynek. Obsługą mediową Mitsubishi w Polsce zajmuje się Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Wybierz swoją rzeczywistość” w kampanii Mitsubishi ASX MY17 (wideo)