Wspólne siły Agape i Banku Polskiej Spółdzielczości
Agencja doradcza i wydawnicza Agape rozpoczyna współpracę z Bankiem Polskiej Spółdzielczości.
Razem będą wydawać miesięcznik dla pracowników Banku BPS i zrzeszonych Banków Spółdzielczych pt. „Bank Wspólnych Sił”.
Biuletyn „Bank Wspólnych Sił” jest wydawany od 1997 roku. Nowa formuła, przygotowana przez Agape, ma na celu ugruntowanie marki Banku BPS oraz Zrzeszenia, wzmacnianie lojalności pracowników, edukację ekonomiczną i wsparcie sprzedaży.
Agape przygotowała nowatorski projekt graficzny 24-stronnicowej gazety, udoskonaliła strukturę magazynu, zaproponowała nowe rubryki i układ działów. Obsługa agencji obejmuje również pełne przygotowanie do druku (redakcja i korekta, skład, obróbka zdjęć, naświetlanie) oraz druk biuletynu.
– W takim kraju jak Polska bankowość spółdzielcza odgrywa ważną rolę społeczną i gospodarczą. Cieszymy się, iż dzięki naszej pomocy Bank BPS może wspierać rozwój banków spółdzielczych i wpływać na silniejszą identyfikację pracowników poszczególnych banków ze Zrzeszeniem BPS. Jednocześnie poprzez magazyn „Bank Wspólnych Sił” ugruntowuje pozycję Zrzeszenia Banków Spółdzielczych – jednego z trzech zrzeszeń w Polsce, które bank tworzy wraz z 355 bankami spółdzielczymi – mówi Agnieszka Madej, menedżer ds. kluczowych klientów Agape.
– Agencja Agape, która została wyłoniona w drodze przetargu, jest dla nas dużym wsparciem przy realizacji biuletynu. Wierzę, że dzięki tej współpracy nasz biuletyn będzie jeszcze lepiej służył pracownikom Zrzeszenia BPS – reasumuje Justyna Szafraniec, dyrektor biura Public Relations Banku Polskiej Spółdzielczości SA.
Dołącz do dyskusji: Wspólne siły Agape i Banku Polskiej Spółdzielczości