Wiosenna kolekcja Aygo
Kolejna odsłona kampanii 'Wyróżnij się' jaką dla Toyota Motor Poland przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.
Wystartowała kampania „Wiosenna kolekcja Aygo” przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi dla Toyota Motor Poland. Jej celem jest prezentacja specjalnie przygotowanej na wiosnę limitowanej edycji wzorów graficznych karoserii Aygo oraz zachęcenie do zakupu Toyoty Aygo w kredycie 60/40.
Kampania będzie miała miejsce w prasie, radiu oraz w internecie i jest skierowana do kobiet niezależnych, lubiących miejski gwar i chcących wyróżniać się z tłumu.
Pomysł kreatywny akcji polega na pokazaniu możliwości dostosowania grafiki na karoserii Aygo do indywidualnego charakteru klienta. Na wiosnę do 50 dotychczasowych wzorów graficznych dołączyło 5 kolejnych. Kolekcja grafik wiosennych, spośród których mogą wybierać klienci kupujący Aygo została stworzona zgodnie z najnowszymi wiosennymi trendami i odzwierciedla wszystko co najmodniejsze. Została zaprojektowana na podstawie obserwacji trendów lansowanych przez projektantów mody w tym sezonie.
Dodatkowo oferta wiosennej kolekcji Aygo została uzupełniona o specjalny kredyt 60/40 w ramach którego ten samochód jest dostępny w cenie już od 19900 zł. – 60 proc. wartości samochodu klient wpłaca podczas zakupu, a pozostałe 40 proc. płaci za rok bez odsetek.
Planowaniem i zakupem mediów dla kampanii Aygo zajął się dom mediowy Zenithmedia.
Klient: Toyota Motor Poland
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele klienta: Krzysztof Prus, Bartłomiej Moskwik
Przedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Piotr Niemczyński, Katarzyna Kwiecińska
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Bartek Grala
Copywriter: Daniel Piecka.
Dołącz do dyskusji: Wiosenna kolekcja Aygo