760 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz „100 lat Niepodległości”
„Wielki test” w sezonie 2018/2019 ogląda średnio 757 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz „100 lat Niepodległości”.
Obecnie „Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy o godz. 21.00, począwszy od 5 września br. (widowisko emitowane jest przemiennie z m.in. meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia quizów do 21 listopada br. wyniosła 757 tys. osób, co przełożyło się na 5,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,10 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz „100 lat Niepodległości”, pokazany 14 listopada br. Zgromadził on przed telewizorami 899 tys. oglądających.
Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiąga 21,40 proc. udziału. Drugi jest TVN („Milionerzy” i „Ameryka Express”; 12,40 proc.), a Polsat - TVN (gł. „All Together Now” i filmy fabularne; 7,39 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada zdecydowanie najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: 760 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz „100 lat Niepodległości”
Ratują ich tylko tureckie seriale, skoki, Rolnik i czwartkowy prime time.