SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wiele elementów, jeden decydujący” w kampanii Comarch (wideo)

W telewizji, internecie i prasie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Comarch. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wiele elementów, jeden decydujący”, przygotowały firmy Sointeractive i MEC.

Nowa kampania Comarch przekonuje, że jednym z decydujących czynników sukcesu przedsiębiorstwa jest odpowiednie oprogramowanie do zarządzania nim.

- Chcemy podkreślić, że dzisiaj jest to równie istotne, jak umiejętności zarządcze, kompetencje kadrowe czy wysoka jakość oferowanych przez nie produktów czy usług - opisuje Anna Krupińska, specjalista ds. marketingu w Comarch. - Narzędzia informatyczne, jakimi są systemy klasy ERP, pozwalają przedsiębiorcom dostrzegać luki i szanse, dają możliwość lepszego wykorzystywania posiadanych zasobów, automatyzacji procesów i pracy, eliminacji błędów, zbierania wiedzy, analizowania i wyciągania wniosków. Stąd hasło kampanii: „Wiele elementów, jeden decydujący” - dodaje Kamil Góral, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu, odpowiedzialny w Comarch za marketing sektora ERP.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca maja - obejmuje telewizję (m.in. billboardy sponsorskie w TVP1, TVN24 i TVN CNBC), internet oraz prasę (wydania mobilne pism biznesowych). Kreację kampanii przygotowała agencja Sointeractive, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

 

Dołącz do dyskusji: „Wiele elementów, jeden decydujący” w kampanii Comarch (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kraku
Co to za koszmarny dzwiek ?! Lektor cyzeluje zdania glosem "z toalety". Do tego monotonna muza i na koncu logo na sile pod intela, samsunga etc ...
Slabiutko jak na firme z takim dochodem !
odpowiedź