Widzowie nadal chcą interaktywnej telewizji
Interaktywna telewizja wciąż cieszy się popularnością wśródodbiorców.
Wielu amerykańskich telewidzów używa swoich pilotów nie tylko dopoprawiania poziomu ostrości, kontrastu czy głośności w telewizorze- informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna badanie firmy Harris Interactive.
Ponad 70 procent respondentów wykorzystuje obecnie swoje pilotydo poruszania się po telewizyjnych przewodnikach, ustawiania iwybierania nagrywania programów w urządzeniach DVR (digital videorecorder) czy też oglądania materiałów "na żądanie".
Spora grupa badanych wyraziła również chęć interakcji z różnegorodzaju programami. Przykładowo 72 procent respondentówoglądających reality show wyraża chęć interakcji z tego typuprogramami, tak samo jest w przypadku 65 procent badanychoglądających wydarzenia sportowe oraz 66 procent widzów reklam.
Przeprowadzone w listopadzie i grudniu zeszłego roku wśróddorosłych Amerykanów badanie Harris Interactive, sponsorowane byłoprzez firmę Ensequence.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Widzowie nadal chcą interaktywnej telewizji