SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Weekendowe nagradzanie” w loterii promującej słodycze Familijne (wideo)

Z początkiem lipca ruszyła loteria pod hasłem „Weekendowe nagradzanie” promująca wafle i ciastka Familijne (produkowane przez spółkę Colian). Towarzyszy temu kampania reklamowa, którą przygotowały i realizują firmy marketingowe Soho Square, Gong, Mediabrands Studios, Universal McCann i RedWorks.

Akcja „Weekendowe nagradzanie” obejmuje wafle i ciastka marki Familijne, których opakowanie zawiera naklejkę z kodem promocyjnym. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić przynajmniej jeden taki produkt, zachować opakowanie zawierające naklejkę i wysłać je drogą pocztową lub przesyłać kod spod naklejki za pośrednictwem strony promocjafamilijne.pl.

Co tydzień losowane są po dwa rowery marki Kross i mechaniczne deskorolki oraz 12 bonów o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon). Losowanie będzie odbywało się od piątku 8 lipca do 14 października.

 

Loterię wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wybrane stacje tematyczne), radio oraz internet (m.in. YouTube, serwisy VoD i Facebook).

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Soho Square (należąca do grupy Ogilvy & Mather Polska), a spoty wyprodukował dom produkcyjny RedWorks. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong, za lokowanie produktu - Mediabrands Studios, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: „Weekendowe nagradzanie” w loterii promującej słodycze Familijne (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl