SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Warto czekać z wypiekami...' w relaunchowej kampanii Bakalland

W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa odświeżonej marki Bakalland. W ramach relaunchu zmieniono opakowania produktów tego brandu i jego serwis internetowy.

Nowe opakowania produktów marki Bakalland są utrzymane w zielono-żółtej tonacji, z subtelnym okienkiem, słoneczną falką nad logo oraz lekko unowocześnioną czerwoną szarfą z nazwą. Ma to podkreślać ciepły i przyjazny charakter brandu. Ponadto odświeżono serwis internetowy bakalland.pl, w którym pojawiły się działy "Strefa Konsumenta" i "Relacje inwestorskie". Strona ma również nową szatę wizualną. Projekt graficzny nowych opakowań produktów tej marki przygotowała agencja Nomo Design, natomiast stronę bakalland.pl - firma 2 Dreaming Dogs.

Bakalland

Nowy wizerunek Bakalland będzie wspierać do końca grudnia kampania reklamowa pod hasłem "Warto czekać z wypiekami&". Akcja obejmuje telewizję (8-sekundowe spoty przy programach "Pytanie na śniadanie" w TVP1, "Pascal po prostu gotuj" w TVN oraz "Nigella gryzie" i "SOS uroda" w TVN Style; od 23 listopada 15-sekundowe spoty w TVP, TVN, Polsacie, TVN7, TVP3, TV4, i Polsacie 2), prasę (tytuły branżowe: Poradnik Handlowca i Detal Dzisiaj oraz pisma kobiece i kulinarne, m.in. Dobre Rady, Świat Kobiety, Przyjaciółka), internet (m.in. portalspożywczy.pl, mojegotowanie.pl), a także punkty sprzedaży.

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: 'Warto czekać z wypiekami...' w relaunchowej kampanii Bakalland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl