SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W II kw. rynek reklamy TV wzrósł o 5 proc.

Rynek reklamy telewizyjnej mógł w II kw. br. wzrosnąć o ok. 5%, oceniają analitycy DM IDMSA w raporcie poświęconym Cyfrowemu Polsatowi. Według nich, przychody reklamowe Telewizji Polskiej rosły w tempie o kilka punktów proc. szybszym niż rynek.

"Włączenie Telewizji Polsat do grupy zwiększy przychody i wyniki EBITDA, ale już nie wynik netto grupy (z powodu wzrostu kosztów finansowych)" - czytamy w raporcie datowanym na 24 lipca. Porównując same wyniki "starego" Cyfrowego Polsatu, powinny one wykazać 10-proc. dynamikę wzrostu, oceniają analitycy, którzy podtrzymali swoją rekomendację "kupuj" dla spółki.

Analitycy oceniają, że przychody samej Telewizji Polsat wyniosły w II kw. ok. 218 mln zł (po odliczeniu sprzedaży wewnątrz grupy), a zysk operacyjny ok. 73 mln zł (po takim samym odliczeniu). Przychody całej grupy mogły wynieść ok.620 mln zł.

Cyfrowy Polsat miał 76,40 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 86,13 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 402,78 mln zł wobec 374,00 mln zł rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: W II kw. rynek reklamy TV wzrósł o 5 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl