Vox FM ujawnia logo
Vox FM - należąca do grupy radiowej Time - wybrała Carre Noir do kreacji logo.
Agencja Carre Noir (grupa Publicis) wygrała zorganizowany przez stację przetarg pokonując trzy inne agencje, których nazw nie ujawniono.
Logo ma wyobrażać ideę, jaka przyświeca Radiu Vox FM, które chce być nowoczesną, katolicką siecią, otwartą i opiniotwórczą, forum dialogu i wymiany opinii. Dlatego też w logo stacji zawarto element spierania się dwóch przeciwstawnych sił, idei – informuje Care Noir.
Sieć VOX FM ruszyła 31 października 2005r. Powstała na bazie kilku byłych stacji sieci Radia Plus. Obecnie składa się z rozgłośni w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Koszalinie, Gryficach, Lipianach i Białymstoku. Trwają rozmowy z następnymi.
Docelowo sieć ma liczyć 25 – 30 stacji, obejmując zasięgiem technicznym 60 proc. terytorium Polski.
Format muzyczny Vox FM, właściciel firma ZPR, określa jako odlies, czyli największe przeboje lat '60, '70 i '80. Program stacji adresowany jest do słuchaczy w wieku 30-49 lat.
Dołącz do dyskusji: Vox FM ujawnia logo