Vodafone z MySpace
Vodafone zawarł porozumienie z MySpace, w ramach którego materiały filmowe z muzycznych imprez sponsorowanych przez operatora komórkowego zostaną udostępnione użytkownikom serwisu społecznościowego.
Tego typu materiały pojawią się na stronach profilu o nazwie 'Vodafone Music Reporter', który zostanie udostępniony internautom z Niemiec, Włoch, Hiszpanii oraz Wiekiej Brytanii - informuje serwis Brand Republic.
W ten sposób Vodafone będzie promować swoje muzyczne inicjatywy, wśród których znajdują się letnie festiwale muzyczne takie jak Music Unlimited Cologne w Niemczech.
W profilu 'Vodafone Music Reporter' mają pojawić się również treści tworzone przez samych użytkowników MySpace ze wspomnianych czterech państw. Będą oni mogli także wziąć udział w konkursie na najlepszą relację z imprez sponsorowanych przez operatora. Zwycięzca weźmie udział w jednym z programów tworzonych przez stację MTV.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Vodafone z MySpace