VML przejmuje od DDB obsługę reklamową marki Electrolux
Agencja VML zdobyła kontrakt na obsługę marek Electrolux i Frigidaire. Działania będą obejmowały kompleksową reklamę we wszystkich kanałach, marketing oraz segment PR. VML przejmie obowiązki DDB oraz kilku innych firm, które do tej pory zajmowały się obsługą Electroluxa.
Zgodnie z nowym kontraktem VML obejmie kompleksową obsługę Electroluxa zarówno w zakresie działań reklamowych, jak i w pozostałych segmentach dotyczących marketingu i promocji producenta.
- Dla nas nowa umowa to okazja do zbudowania zupełnie nowych relacji pomiędzy marką Electrolux a klientami. To szczególne wyzwanie na tak konkurencyjnym rynku, na którym działają obecnie Electrolux i Frigidaire - podkreśla w komunikacie Jon Cook, szef VML.
Poprzednio za obsługę reklamową obsługi Electroluxa odpowiadała agencja DDB, która zajmowała się tym od 2006 r. Od 2004 r. Electroluxa w zakresie PR obsługiwała agencja Weber Shandwick, natomiast obsługą mediów od 2014 zajmowała się Zenith.
Według danych Kantar Group w ub.r. Electrolux przeznaczył ponad 6 mln dol. na promocję marki w mediach, w pierwszej połowie br. kwota ta osiągnęła poziom 2,7 mln dol.
Dołącz do dyskusji: VML przejmuje od DDB obsługę reklamową marki Electrolux
Trzeba być ostrym zazdrośnikiem by równać sytuacje DDB globalnego do polskiego biura...