SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VML przejmuje od DDB obsługę reklamową marki Electrolux

Agencja VML zdobyła kontrakt na obsługę marek Electrolux i Frigidaire. Działania będą obejmowały kompleksową reklamę we wszystkich kanałach, marketing oraz segment PR. VML przejmie obowiązki DDB oraz kilku innych firm, które do tej pory zajmowały się obsługą Electroluxa.

Zgodnie z nowym kontraktem VML obejmie kompleksową obsługę Electroluxa zarówno w zakresie działań reklamowych, jak i w pozostałych segmentach dotyczących marketingu i promocji producenta.

- Dla nas nowa umowa to okazja do zbudowania zupełnie nowych relacji pomiędzy marką Electrolux a klientami. To szczególne wyzwanie na tak konkurencyjnym rynku, na którym działają obecnie Electrolux i Frigidaire - podkreśla w komunikacie Jon Cook, szef VML.

Poprzednio za obsługę reklamową obsługi Electroluxa odpowiadała agencja DDB, która zajmowała się tym od 2006 r. Od 2004 r. Electroluxa w zakresie PR obsługiwała agencja Weber Shandwick, natomiast obsługą mediów od 2014 zajmowała się Zenith.

Według danych Kantar Group w ub.r. Electrolux przeznaczył ponad 6 mln dol. na promocję marki w mediach, w pierwszej połowie br. kwota ta osiągnęła poziom 2,7 mln dol.

Dołącz do dyskusji: VML przejmuje od DDB obsługę reklamową marki Electrolux

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
McMag
źle się dzieje w państwie DDBuńskim....
odpowiedź
User
MajGad
źle się dzieje w państwie DDBuńskim....


Trzeba być ostrym zazdrośnikiem by równać sytuacje DDB globalnego do polskiego biura...
odpowiedź
User
James
Ale tak serio, to źle się dzieje. A szkoda.
odpowiedź