“Viva!” bardziej lifestylowa i z Anną Maruszeczko
W środę 25 kwietnia br. ukaże się pierwszy numer dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska) w nowej odsłonie. Tytuł zyska odświeżoną szatę graficzną i nową część “Styl Życia” o charakterze lifestylowym. Współpracownikiem pisma została Anna Maruszeczko.
W liczącym 61 stron “Stylu Życia” znajdą się w nim obecne dotąd w magazynie rubryki poświęcone modzie, urodzie, zdrowiu, kuchni i podróżom, a także zupełnie nowe strony dotyczące designu i tematyki wellness. Dodatkowo w tej części pisma w ramach cyklu “Sztuka wyboru” publikowane będą historie zwykłych ludzi opisane przez Annę Maruszeczko.
Makieta “Vivy!” od tego wydania zostanie unowocześniona, zmieniona zostanie też okładka. Za zmiany odpowiada dyrektor artystyczny Edipresse Marek Knap.
Najnowsza “Viva!” ukaże się w objętości wynoszącej 172 strony. Mutacja bez dodatku kosztować będzie 2,99 zł - to zupełnie nowa cena promocyjna dwutygodnika, bo dotąd w ramach promocji tytuł miał cenę 1,99 zł lub 0,99 zł (normalna cena “Vivy!” to 5,99 zł). Poza tym będą jeszcze dwie mutacje z płytami DVD z filmami “Autor widmo” lub “Robin Hood” - obie w cenie 7,99 zł. Łączny nakład numeru to 375 egz.
>>> “Show” cały czas przed “Party”, “Viva!” o 90 proc. do góry
Sprzedaż wydania wspiera kampania realizowana w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVN Style, Polsat Café), w radiu (ZET, RMF, Eska, PiN), internecie (wp.pl i onet.pl) oraz w salonach prasowych (HDS, Kolporter, Tabak). Zakup mediów zaplanował ZenithOptimedia Group, a kreację przygotowała Magdalena Raczkowska i Marcin Fedisz (MF Studio).
Dołącz do dyskusji: “Viva!” bardziej lifestylowa i z Anną Maruszeczko