Value Media odpowiada za obsługę Amiki na Ukrainie
Agencja mediowa Value Media (Group One) realizuje kampanię na rynku ukraińskim dla marki Hansa, której właścicielem jest Amica. Działania są prowadzone we wsparciu lokalnej agencji Mediaplus Ukraina (podobnie jak Value Media należy do Serviceplan International) i obejmują emisję spotów video, reklam display, SEM i social media.
W wyniku wygranego konkursu ofert Value Media przygotowała strategię i szczegółowy plan jesienno-zimowej kampanii wizerunkowej dla marki Hansa. Działania będą realizowane z wykorzystaniem sieci Serviceplan International, do której należy lokalny oddział Mediaplus na Ukrainie.
Wszystkie prace są koordynowane przez agencję Value Media, która w zeszłym miesiącu wygrała przetarg na media online i TV dla Amiki w Polsce. To kolejna obok 4F i Denley kampania na rynkach zagranicznych Group One w ostatnim czasie.
Amica to polski producent sprzętu AGD Firma rozpoczęła swoją działalność w 1945 roku, a od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa Amica generuje ponad 65 procent przychodów dzięki sprzedaży na ponad 50 rynkach zagranicznych. W Europie Wschodniej marka działa pod nazwą Hansa.
Dołącz do dyskusji: Value Media odpowiada za obsługę Amiki na Ukrainie