SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Up&More promuje aplikację PGNiG Superligi

Agencja Up&More wystartowała z kampanią promującą aplikację PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet dla Superligi.

Agencja Up&More realizuje kampanie marketingową aplikacji z uwzględnieniem kompleksowego ekosystemu reklamowego Google. W tym Google Search Ads – reklamę w wyszukiwarce na słowa brandowe oraz ogólne odnoszące się do piłki ręcznej. Strategia obejmuje również Facebook App Ads – reklamy w ekosystemie Facebooka (FB, Instagram, Messenger, Audience Network).

Wszystkie kampanie optymalizowane są pod kątem maksymalizacji liczby pobrań oraz działania wewnątrz aplikacji. Targetowane na całą Polskę, ze szczególną uwagą także na miasta, w których działają Kluby Superligi.

Aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet

Zespół Up&More przed startem kampanii dokonał niezbędnej konfiguracji analitycznej aplikacji oraz przeprowadził audyt SEO. Działania wstępne są kluczowe przy dalszych aktywnościach marketingowych aplikacji mobilnych.

Aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet dedykowana jest miłośnikom piłki ręcznej. Została wydana przez organizatora rozgrywek zawodowych w piłce ręcznej w Polsce, Superligę. Zapewnia dostęp do najnowszych informacji oraz szeregu użytecznych funkcjonalności. Użytkownicy w szybki i ławy sposób mogą sprawdzać terminy meczów oraz ich aktualne wyniki. Mogą otrzymywać powiadomienia i obserwować przebieg spotkań “na żywo”. Aplikacja wkrótce ma zostać wzbogacona o elementy grywalizacji.

Dołącz do dyskusji: Up&More promuje aplikację PGNiG Superligi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl