Up&More promuje aplikację PGNiG Superligi
Agencja Up&More wystartowała z kampanią promującą aplikację PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet dla Superligi.
Agencja Up&More realizuje kampanie marketingową aplikacji z uwzględnieniem kompleksowego ekosystemu reklamowego Google. W tym Google Search Ads – reklamę w wyszukiwarce na słowa brandowe oraz ogólne odnoszące się do piłki ręcznej. Strategia obejmuje również Facebook App Ads – reklamy w ekosystemie Facebooka (FB, Instagram, Messenger, Audience Network).
Wszystkie kampanie optymalizowane są pod kątem maksymalizacji liczby pobrań oraz działania wewnątrz aplikacji. Targetowane na całą Polskę, ze szczególną uwagą także na miasta, w których działają Kluby Superligi.
Aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet
Zespół Up&More przed startem kampanii dokonał niezbędnej konfiguracji analitycznej aplikacji oraz przeprowadził audyt SEO. Działania wstępne są kluczowe przy dalszych aktywnościach marketingowych aplikacji mobilnych.
Aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet dedykowana jest miłośnikom piłki ręcznej. Została wydana przez organizatora rozgrywek zawodowych w piłce ręcznej w Polsce, Superligę. Zapewnia dostęp do najnowszych informacji oraz szeregu użytecznych funkcjonalności. Użytkownicy w szybki i ławy sposób mogą sprawdzać terminy meczów oraz ich aktualne wyniki. Mogą otrzymywać powiadomienia i obserwować przebieg spotkań “na żywo”. Aplikacja wkrótce ma zostać wzbogacona o elementy grywalizacji.
Dołącz do dyskusji: Up&More promuje aplikację PGNiG Superligi