„Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej
11. sezon programu „Ugotowani” gromadzi średnio 1,35 mln widzów, o 180 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów i drugie w grupie komercyjnej.
Jedenastą serię „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 11 września br. Średnia widownia czterech dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,35 mln osób, co przełożyło się na 10,91 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów miał drugi odcinek serii, który przyciągnął przed ekrany 1,43 mln oglądających.
Widownia trzech topowych odcinków „Ugotowanych”
Wszyscy 4+ |
||
AMR |
SHR % |
|
18-09-2016 |
1 433 700 |
11,35% |
02-10-2016 |
1 348 171 |
10,85% |
25-09-2016 |
1 259 125 |
10,52% |
Względem analogicznego okresu ub.r. „Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. Pokazane w okresie od 6 do 27 września ub.r. odcinki reality-show oglądało średnio 1,17 mln widzów, co przełożyło się na 9,10 proc. udziału w 4+ i 11,59 proc. w 16-49.
TVN w czasie emisji „Ugotowanych 11” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat nadający wówczas „Nasz nowy dom”, „Dwoje we troje” oraz „Wydarzenia”, co daje mu 14,62 proc. udziału. Druga jest TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i początek „Rodzinki.pl”; 10,92 proc.), a czwarta - TVP1 (m.in. „Zatrzymaj chwile”, „Eurowizja junior” i „Jaka to melodia?”; 8,14 proc.).
W grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem też jest Polsat, ale drugie miejsce zajmuje tutaj TVN. Dalej w 16-49 plasują się Jedynka i Dwójka, a w 16-59 TVP2 wypada lepiej od TVP1.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polsat |
1 804 213 |
14,62% |
753 840 |
16,07% |
1 076 932 |
15,37% |
TVP2 |
1 348 326 |
10,92% |
335 308 |
7,15% |
617 794 |
8,81% |
TVN - Ugotowani 11 |
1 346 641 |
10,91% |
680 482 |
14,51% |
889 168 |
12,69% |
TVP1 |
1 004 130 |
8,14% |
140 049 |
2,99% |
371 251 |
5,30% |
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,79 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej