Udany rok kanału Hallmark
Przychody reklamowe brutto kanału Hallmark w 2004 r. wzrosły o 351% w porównaniu do poprzedniego roku
W 2004 r. na antenie kanału Hallmark 108 klientów reklamowało 152 swoje brandy (w 2003 r. odpowiednio 58 i 75).
W 2004 r. średnia widownia kanału Hallmark wzrosła w porównaniu do 2003 r. o 12,9% (grupa wszyscy 4+). W grupie 16-49 z miast ponad 100 tys. mieszkańców wzrost był jeszcze większy - o 19,7%.
Największą widownię w 2004 r. zgromadził odcinek serialu "Prawo i porządek" - 190 007 osób (16.09).
Innymi hitami były: serial "Morderstwa w Midsomer" (189 761 widzów 25.01), serial "Jordan" (186 427 widzów 08.11) i film "Krzyk w nocy" - 176 747 widzów (20.02).
Dane: AGB Polska, 2003-2004, 24h, all 4+
Dołącz do dyskusji: Udany rok kanału Hallmark