SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko muzyka” straciła 300 tys. widzów. 35 mln zł z reklam

Ósmą edycję show “Tylko muzyka” oglądało średnio 2,43 mln widzów, o 290 tys. mniej, niż emitowaną w analogicznym okresie ub.r. szóstą odsłonę widowiska. Polsat w czasie nadawania formatu był wiceliderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 34,93 mln zł.

Program „Tylko muzyka. Must be the music 8” nadawany był w Polsacie w niedziele o 20.00, w okresie od 14 września do 23 listopada 2014 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, wynika, że średnia widownia talent-show wyniosła 2,43 mln widzów. Przełożyło się to na 14,55 proc. udziału wśród wszystkich oglądających oraz 15,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów miał odcinek z 5 października br., który oglądało 2,83 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Tylko muzyki 8”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

05-10-2014

2 836 843

16,93%

19-10-2014

2 719 146

16,34%

28-09-2014

2 576 859

15,88%


Ósma seria talent-show gromadziła o 290 tys. widzów mniej, niż nadawana rok wcześniej szósta edycja „Tylko muzyki”. Oglądało ją bowiem 2,72 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 17,14 proc. i 19,07 proc. (dowiedz się więcej).

Nieco większą oglądalność od zakończonej właśnie edycji programu miała też nadawana wiosną siódma odsłona show - jej wynik to 2,48 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,86 proc. i 16,56 proc. (zobacz szczegóły).

Polsat w paśmie nadawania „Tylko muzyki 8” był wiceliderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów. Pierwsze miejsce należało do TVP1 z wynikiem 17,34 proc. Stacja ta nadawała w tym paśmie głównie „Pogodę”, „Blondynkę” i program „Rolnik szuka żony”. Trzecią pozycję zajął TVN (13,44 proc. - „MasterChef” i „Lekarze”), a czwartą - TVP2 (6,14 proc. - programy kabaretowe i „Czas honoru”).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat również uplasował się na drugim miejscu, ale liderem był już jednak TVN.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 893 257

17,34%

11,38%

Polsat - Tylko muzyka 8

2 427 623

14,55%

15,17%

TVN

2 242 216

13,44%

16,01%

TVP2

1 023 806

6,14%

5,92%


Wpływy reklamowe z odcinków ósmej edycji muzycznego programu wyniosły 34,93 mln zł, czyli zdecydowanie mniej od przychodów szóstej serii, które osiągnęły wartość 53,9 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W finałowym odcinku programu „Must be the music. Tylko muzyka” zwyciężył zespół Besides, który wygrał 100 tys. zł oraz możliwość wystąpienia podczas koncertu sylwestrowego w Polsacie.



Telewizja Polsat planuje wiosną 2015 roku pokazać dziewiątą edycję „Tylko muzyki”. Stacja rozpoczęła już poszukiwania uczestników do niej w internetowym castingu (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” straciła 300 tys. widzów. 35 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TU JEST CENZURA
Już nie komentujemy.
0 0
odpowiedź
User
Staszek
Oby zrobili teraz przerwę. To tylko wyjdzie na dobre.
0 0
odpowiedź
User
bat na debili
Nie zrobią. Dziewiąta edycja będzie na wiosnę.
0 0
odpowiedź