„Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Na Żywo” zyskało najwięcej
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”, które zanotowało mały spadek. Pozostałe tytuły odnotowały wzrosty, a najwięcej zyskało „Na Żywo”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2016 roku względem listopada 2015 roku zmalała o 0,12 proc. i wyniosła 524 198 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to jedyny spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4,65 proc. do 315 130 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 225 662 egz., po wzroście o 1,80 proc. - największym w zestawieniu.
Najwięcej zyskało „Na Żywo”, które awansowało z pozycji szóstej na piątą. Średnia sprzedaż ogółem tego tygodnika w listopadzie ub.r. wyniosła 174 858 egz., po wzroście o 6,57 proc.
W porównaniu do października ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Rewia” - było to 1,57 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 5,19 proc., odnotował „Dobry Tydzień”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników plotkarskich, „Na Żywo” zyskało najwięcej