„Twój Styl” traci czytelniczki, „Joy” na drugim miejscu wśród pism luksusowych
W maju 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Joy” - na przeciw biegunie znalazł się magazyn „Shape”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 190 004 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 15,58 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z szóstej na drugą lokatę awansował magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 110 151 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 46,08 proc.
Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Avanti” (Agora), który rok wcześniej był drugi. Jego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 4,28 proc. i wyniósł 103 125 egz.
Na siódmym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w maju br. wyniosła 80 953 egz.
Natomiast najwięcej - 64,44 proc. do 21 910 egz. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca ósmego na czternaste - ostatnie.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
299 912 |
191 238 |
190 004 |
299 941 |
225 338 |
225 077 |
Joy |
160 000 |
110 151 |
110 151 |
150 000 |
75 406 |
75 406 |
Avanti |
185 000 |
103 491 |
103 125 |
195 000 |
107 840 |
107 733 |
Glamour |
140 000 |
98 977 |
98 977 |
190 000 |
86 030 |
86 030 |
Cosmopolitan |
160 000 |
92 905 |
92 905 |
150 000 |
76 971 |
76 681 |
Zwierciadło |
147 000 |
84 353 |
84 353 |
141 000 |
73 069 |
73 069 |
Wysokie Obcasy Extra |
141 400 |
86 749 |
80 953 |
- |
- |
- |
Pani |
139 997 |
73 126 |
72 976 |
149 967 |
83 511 |
83 083 |
Elle |
105 000 |
60 751 |
58 751 |
110 760 |
59 122 |
57 072 |
Hot Moda |
130 000 |
57 793 |
57 793 |
130 000 |
61 363 |
61 363 |
In Style - Edycja Polska |
95 000 |
45 643 |
45 643 |
128 000 |
53 219 |
53 219 |
Uroda |
78 000 |
32 748 |
32 748 |
84 392 |
38 860 |
32 860 |
Harpers Bazaar |
59 720 |
30 937 |
30 937 |
95 000 |
36 931 |
36 931 |
Shape |
38 000 |
21 910 |
21 910 |
70 000 |
61 617 |
61 617 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 36,67 proc.) pochwalić się mógł „Joy”. Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „Twój Styl” - było to 12,84 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
299 912 |
191 238 |
190 004 |
299 965 |
219 358 |
217 996 |
Joy |
160 000 |
110 151 |
110 151 |
160 000 |
80 598 |
80 598 |
Avanti |
185 000 |
103 491 |
103 125 |
171 050 |
85 430 |
85 064 |
Glamour |
140 000 |
98 977 |
98 977 |
140 000 |
73 560 |
73 560 |
Cosmopolitan |
160 000 |
92 905 |
92 905 |
160 000 |
90 254 |
90 254 |
Zwierciadło |
147 000 |
84 353 |
84 353 |
134 000 |
66 718 |
66 718 |
Wysokie Obcasy Extra |
141 400 |
86 749 |
80 953 |
173 254 |
81 357 |
75 485 |
Pani |
139 997 |
73 126 |
72 976 |
140 000 |
69 017 |
68 859 |
Elle |
105 000 |
60 751 |
58 751 |
104 580 |
55 562 |
53 462 |
Hot Moda |
130 000 |
57 793 |
57 793 |
130 000 |
60 830 |
60 830 |
In Style - Edycja Polska |
95 000 |
45 643 |
45 643 |
155 000 |
98 565 |
38 565 |
Uroda |
78 000 |
32 748 |
32 748 |
80 300 |
27 901 |
27 901 |
Harpers Bazaar |
59 720 |
30 937 |
30 937 |
60 000 |
28 120 |
28 120 |
Shape |
38 000 |
21 910 |
21 910 |
38 000 |
22 342 |
22 342 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” traci czytelniczki, „Joy” na drugim miejscu wśród pism luksusowych
Darmowe doładowania do dowolnej sieci ! Promocja ważna tylko do 18.08.2014 lub do wyczerpania limitów. Więcej informacji na: http://odu.pl/3q5
Darmowe doładowania do dowolnej sieci ! Promocja ważna tylko do 18.08.2014 lub do wyczerpania limitów. Więcej informacji na: http://odu.pl/3q5