„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych, ”Be Active” na trzecim miejscu
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych, lifestylowych i shoppingowych był bez zmian „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „Shape”, zaś najwięcej straciło „Elle”. „Be Active” zadebiutowało na trzecim miejscu.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 176 037 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lipca 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 13,41 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się magazyn „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który od marca br. jest miesięcznikiem, a wcześniej był on dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem jego podwójnego lipcowo-sierpniowego wydania wyniosła 105 187 egz.
Na trzeciej pozycji zadebiutował nowy magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness” wydawnictwa Edipresse Polska, którego redaktor naczelną jest Ewa Chodakowska. Jego pierwszy numer zanotował sprzedaż ogółem na poziomie 93 142 egz.
Z piątej na czwartą pozycję awansował shoppingowy miesięcznik „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 84 229 egz., po wzroście o 6,28 proc.
Największy wzrost udziału odnotował „Shape” (Marquard Media Polska), który zajął jednak ostatnie miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 6,71 proc. do 22 460 egz.
Z kolei najwięcej - 20,37 proc. - stracił miesięcznik „Elle” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 46 615 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 9. na 14.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 926 | 177 969 | 176 037 | 294 930 | 204 618 | 203 300 |
Women’s Health | 150 488 | 105 187 | 105 187 | - | - | - |
Be Active | 140 000 | 93 142 | 93 142 | - | - | - |
Avanti | 157 000 | 84 572 | 84 229 | 137 000 | 79 624 | 79 253 |
Cosmopolitan | 160 000 | 81 068 | 81 068 | 160 000 | 87 099 | 87 099 |
Joy | 160 000 | 79 761 | 79 761 | 160 000 | 82 194 | 82 194 |
Pani | 134 987 | 79 120 | 78 920 | 139 933 | 80 458 | 80 308 |
Grazia | 139 965 | 68 667 | 68 467 | - | - | - |
Wysokie Obcasy Extra | 124 000 | 78 426 | 67 779 | 135 731 | 83 382 | 77 480 |
Zwierciadło | 135 000 | 66 000 | 64 965 | 149 760 | 78 478 | 78 478 |
Uroda Życia | 137 110 | 62 073 | 59 073 | - | - | - |
Glamour | 100 000 | 58 514 | 58 294 | 145 000 | 65 361 | 65 361 |
Hot Moda | 120 000 | 54 370 | 54 370 | 130 000 | 53 920 | 53 880 |
Elle | 93 000 | 48 835 | 46 615 | 104 000 | 60 541 | 58 541 |
Harpers Bazaar | 65 000 | 35 021 | 35 021 | 70 000 | 38 384 | 38 384 |
Shape | 50 000 | 25 460 | 22 460 | 38 000 | 21 047 | 21 047 |
W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 35,32 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Shape” - było to 45,66 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 926 | 177 969 | 176 037 | 299 981 | 204 179 | 202 837 |
Women’s Health | 150 488 | 105 187 | 105 187 | - | - | - |
Be Active | 140 000 | 93 142 | 93 142 | - | - | - |
Avanti | 157 000 | 84 572 | 84 229 | 199 690 | 109 696 | 109 330 |
Cosmopolitan | 160 000 | 81 068 | 81 068 | 160 000 | 88 245 | 88 245 |
Joy | 160 000 | 79 761 | 79 761 | 160 000 | 87 749 | 77 749 |
Pani | 134 987 | 79 120 | 78 920 | 139 975 | 77 559 | 77 409 |
Grazia | 139 965 | 68 667 | 68 467 | - | - | - |
Wysokie Obcasy Extra | 124 000 | 78 426 | 67 779 | 130 324 | 85 834 | 79 392 |
Zwierciadło | 135 000 | 66 000 | 64 965 | 133 500 | 72 947 | 72 947 |
Uroda Życia | 137 110 | 62 073 | 59 073 | - | - | - |
Glamour | 100 000 | 58 514 | 58 294 | 130 000 | 60 513 | 60 513 |
Hot Moda | 120 000 | 54 370 | 54 370 | 130 000 | 56 478 | 56 478 |
Elle | 93 000 | 48 835 | 46 615 | 101 250 | 56 300 | 54 300 |
Harpers Bazaar | 65 000 | 35 021 | 35 021 | 58 950 | 25 880 | 25 880 |
Shape | 50 000 | 25 460 | 22 460 | 65 000 | 42 336 | 41 336 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych, ”Be Active” na trzecim miejscu