„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych, ”Be Active” na trzecim miejscu
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych, lifestylowych i shoppingowych był bez zmian „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „Shape”, zaś najwięcej straciło „Elle”. „Be Active” zadebiutowało na trzecim miejscu.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 176 037 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lipca 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 13,41 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się magazyn „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który od marca br. jest miesięcznikiem, a wcześniej był on dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem jego podwójnego lipcowo-sierpniowego wydania wyniosła 105 187 egz.
Na trzeciej pozycji zadebiutował nowy magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness” wydawnictwa Edipresse Polska, którego redaktor naczelną jest Ewa Chodakowska. Jego pierwszy numer zanotował sprzedaż ogółem na poziomie 93 142 egz.
Z piątej na czwartą pozycję awansował shoppingowy miesięcznik „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 84 229 egz., po wzroście o 6,28 proc.
Największy wzrost udziału odnotował „Shape” (Marquard Media Polska), który zajął jednak ostatnie miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 6,71 proc. do 22 460 egz.
Z kolei najwięcej - 20,37 proc. - stracił miesięcznik „Elle” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 46 615 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 9. na 14.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 926 |
177 969 |
176 037 |
294 930 |
204 618 |
203 300 |
Women’s Health |
150 488 |
105 187 |
105 187 |
- |
- |
- |
Be Active |
140 000 |
93 142 |
93 142 |
- |
- |
- |
Avanti |
157 000 |
84 572 |
84 229 |
137 000 |
79 624 |
79 253 |
Cosmopolitan |
160 000 |
81 068 |
81 068 |
160 000 |
87 099 |
87 099 |
Joy |
160 000 |
79 761 |
79 761 |
160 000 |
82 194 |
82 194 |
Pani |
134 987 |
79 120 |
78 920 |
139 933 |
80 458 |
80 308 |
Grazia |
139 965 |
68 667 |
68 467 |
- |
- |
- |
Wysokie Obcasy Extra |
124 000 |
78 426 |
67 779 |
135 731 |
83 382 |
77 480 |
Zwierciadło |
135 000 |
66 000 |
64 965 |
149 760 |
78 478 |
78 478 |
Uroda Życia |
137 110 |
62 073 |
59 073 |
- |
- |
- |
Glamour |
100 000 |
58 514 |
58 294 |
145 000 |
65 361 |
65 361 |
Hot Moda |
120 000 |
54 370 |
54 370 |
130 000 |
53 920 |
53 880 |
Elle |
93 000 |
48 835 |
46 615 |
104 000 |
60 541 |
58 541 |
Harpers Bazaar |
65 000 |
35 021 |
35 021 |
70 000 |
38 384 |
38 384 |
Shape |
50 000 |
25 460 |
22 460 |
38 000 |
21 047 |
21 047 |
W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 35,32 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Shape” - było to 45,66 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 926 |
177 969 |
176 037 |
299 981 |
204 179 |
202 837 |
Women’s Health |
150 488 |
105 187 |
105 187 |
- |
- |
- |
Be Active |
140 000 |
93 142 |
93 142 |
- |
- |
- |
Avanti |
157 000 |
84 572 |
84 229 |
199 690 |
109 696 |
109 330 |
Cosmopolitan |
160 000 |
81 068 |
81 068 |
160 000 |
88 245 |
88 245 |
Joy |
160 000 |
79 761 |
79 761 |
160 000 |
87 749 |
77 749 |
Pani |
134 987 |
79 120 |
78 920 |
139 975 |
77 559 |
77 409 |
Grazia |
139 965 |
68 667 |
68 467 |
- |
- |
- |
Wysokie Obcasy Extra |
124 000 |
78 426 |
67 779 |
130 324 |
85 834 |
79 392 |
Zwierciadło |
135 000 |
66 000 |
64 965 |
133 500 |
72 947 |
72 947 |
Uroda Życia |
137 110 |
62 073 |
59 073 |
- |
- |
- |
Glamour |
100 000 |
58 514 |
58 294 |
130 000 |
60 513 |
60 513 |
Hot Moda |
120 000 |
54 370 |
54 370 |
130 000 |
56 478 |
56 478 |
Elle |
93 000 |
48 835 |
46 615 |
101 250 |
56 300 |
54 300 |
Harpers Bazaar |
65 000 |
35 021 |
35 021 |
58 950 |
25 880 |
25 880 |
Shape |
50 000 |
25 460 |
22 460 |
65 000 |
42 336 |
41 336 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych, ”Be Active” na trzecim miejscu