TVP Info i TVN24 tracą widzów, zyskała tylko Superstacja
W listopadzie br. większość kanałów informacyjnych zanotowało spadki średniej oglądalności, a najwięcej straciło będące liderem TVP Info. Jedynym wzrostem mogła się pochwalić Superstacja.
Średnia minutowa widownia TVP Info w listopadzie br. wyniosła 209 tys. osób i była o 21,34 proc. niższa niż rok wcześniej, a udział stacji zmalał z 4,09 proc. do 3,23 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jest to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazł się kanał TVN24, który w zeszłym miesiącu zanotował spadek widowni o 13,74 proc. do poziomu 183 tys. oglądających. Natomiast udział tej stacji spadł z 3,28 proc. do 2,84 proc.
Trzecią pozycję zajął Polsat News. Kanał ten w listopadzie br. w każdej minucie miał średnio 52 tys. widzów, czyli o 5,47 proc. mniej niż rok wcześniej. Z kolei udział tej stacji spadł z 0,85 proc. do 0,81 proc.
Jedynym wzrostem średniej oglądalności pochwalić się może zajmująca czwartą pozycję informacyjno-rozrywkowa Superstacja. Jej widownia poszła do góry o 15,60 proc. do 15 tys. widzów. Z kolei udział tego kanału wzrósł o 0,03 pkt. proc. do poziomu 0,23 proc.
W komercyjnej grupie 16-49 liderem była stacja TVN24 z udziałem na poziomie 2,11 proc. (spadek o 0,17 pkt. proc). Drugie miejsce zajął kanał TVP Info z wynikiem 1,51 proc. (spadek o 0,62 pkt. proc.), a trzeci był Polsat News (0,65 proc.; - 0,06 pkt. proc.). Natomiast zajmująca czwartą lokatę Superstacja zanotowała tutaj wzrost udziału z 0,06 do 0,10 proc.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | SHR % | SHR % |
TVP Info | listopad | 2012 | 208677 | 3,23% | 1,51% |
listopad | 2011 | 265301 | 4,09% | 2,13% | |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
TVN 24 | listopad | 2012 | 183486 | 2,84% | 2,11% |
listopad | 2011 | 212721 | 3,28% | 2,28% | |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
Polsat News | listopad | 2012 | 52348 | 0,81% | 0,65% |
listopad | 2011 | 55376 | 0,85% | 0,71% | |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
Superstacja | listopad | 2012 | 14705 | 0,23% | 0,10% |
listopad | 2011 | 12721 | 0,20% | 0,06% |
Wśród kanałów o tematyce ekonomiczno-biznesowej TVN CNBC zanotował w listopadzie br. spadek średniej oglądalności o 9,32 proc. do 3 tys. widzów. Natomiast jego udział się nie zmienił i wyniósł 0,05 proc.
Z kolei widownia TV Biznes w analizowanym okresie wzrosła aż o 49,03 proc. do 1,8 tys. osób. Natomiast udział tej stacji zwiększył się z 0,02 proc. do 0,03 proc.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | SHR % | SHR % |
TVN CNBC | listopad | 2012 | 2988 | 0,05% | 0,07% |
listopad | 2011 | 3295 | 0,05% | 0,05% | |
TV Biznes | listopad | 2012 | 1845 | 0,03% | 0,02% |
listopad | 2011 | 1238 | 0,02% | 0,02% |
Natomiast pogodowy kanał TVN Meteo w zeszłym miesiącu śledziło średnio 6 tys. widzów, czyli o 7,42 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | SHR % | SHR % |
TVN Meteo | listopad | 2012 | 6006 | 0,09% | 0,08% |
listopad | 2011 | 5591 | 0,09% | 0,10% |
W listopadzie br. najwięcej widzów w TVP Info obejrzało „Telekurier” z 30 listopada br. (894 tys. osób), w TVN24 hitem były „Fakty po Faktach” (756 tys. widzów), a w Polsat News - „Wydarzenia” (355 tys. widzów).
TVP INFO | Wszyscy 4+ | ||||
Program | Data | Start | AMR | SHR % | |
TELEKURIER | 30-11-2012 | 21:06:37 | 893402 | 6,04% | |
OGLOSZENIE PLATNE | 06-11-2012 | 22:15:04 | 856230 | 6,89% | |
RELACJA NA ZYWO | 11-11-2012 | 16:03:01 | 812839 | 6,25% | |
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/ | 11-11-2012 | 17:20:54 | 811505 | 5,78% | |
LISTY GONCZE /SER.DOK.POL./ | 25-11-2012 | 20:00:20 | 771700 | 4,49% | |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
TVN 24 | Wszyscy 4+ | ||||
Program | Data | Start | AMR | SHR % | |
FAKTY PO FAKTACH | 12-11-2012 | 19:25:03 | 756375 | 4,98% | |
KAWA NA LAWE /PROG.PUBL./ | 18-11-2012 | 10:44:55 | 638729 | 6,68% | |
RELACJA NA ZYWO | 11-11-2012 | 15:29:59 | 610537 | 4,60% | |
KROPKA NAD I /PROG.PUB./ | 12-11-2012 | 20:04:00 | 581992 | 3,72% | |
LOZA PRASOWA /PROG.PUBLIC.POL./ | 11-11-2012 | 11:21:03 | 517940 | 5,19% | |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
Polsat News | Wszyscy 4+ | ||||
Program | Data | Start | AMR | SHR % | |
WYDARZENIA | 04-11-2012 | 18:49:48 | 355420 | 2,21% | |
PANSTWO W PANSTWIE /CYKL REP.POL./ | 04-11-2012 | 19:51:18 | 340525 | 1,97% | |
RELACJA NA ZYWO | 11-11-2012 | 17:24:58 | 303569 | 2,20% | |
GOSC WYDARZEN /PROG.PUBL.POL./ | 23-11-2012 | 19:16:52 | 271845 | 1,87% | |
SPORT /SERWIS SPORT./ | 01-11-2012 | 19:20:06 | 268194 | 1,73% | |
WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
Superstacja | Wszyscy 4+ | ||||
Program | Data | Start | AMR | SHR % | |
INFORMACJE DNIA /PROG.INFO./ | 18-11-2012 | 17:15:18 | 110321 | 0,79% | |
KRZYWE ZWIERCIADLO | 09-11-2012 | 20:43:37 | 106791 | 0,72% | |
GILOTYNA /PROG.ROZR.POL./ | 04-11-2012 | 21:41:24 | 105330 | 0,73% | |
SPORT /SERWIS SPORT./ | 23-11-2012 | 21:30:13 | 90143 | 0,61% | |
NIE MA ZARTOW /PROG.PUBL.POL./ | 01-11-2012 | 21:42:26 | 89322 | 0,64% |
Dołącz do dyskusji: TVP Info i TVN24 tracą widzów, zyskała tylko Superstacja