SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info i TVN24 tracą widzów, zyskała tylko Superstacja

W listopadzie br. większość kanałów informacyjnych zanotowało spadki średniej oglądalności, a najwięcej straciło będące liderem TVP Info. Jedynym wzrostem mogła się pochwalić Superstacja.

Średnia minutowa widownia TVP Info w listopadzie br. wyniosła 209 tys. osób i była o 21,34 proc. niższa niż rok wcześniej, a udział stacji zmalał z 4,09 proc. do 3,23 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jest to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się kanał TVN24, który w zeszłym miesiącu zanotował spadek widowni o 13,74 proc. do poziomu 183 tys. oglądających. Natomiast udział tej stacji spadł z 3,28 proc. do 2,84 proc.

Trzecią pozycję zajął Polsat News. Kanał ten w listopadzie br. w każdej minucie miał średnio 52 tys. widzów, czyli o 5,47 proc. mniej niż rok wcześniej. Z kolei udział tej stacji spadł z 0,85 proc. do 0,81 proc.

Jedynym wzrostem średniej oglądalności pochwalić się może zajmująca czwartą pozycję informacyjno-rozrywkowa Superstacja. Jej widownia poszła do góry o 15,60 proc. do 15 tys. widzów. Z kolei udział tego kanału wzrósł o 0,03 pkt. proc. do poziomu 0,23 proc.

W komercyjnej grupie 16-49 liderem była stacja TVN24 z udziałem na poziomie 2,11 proc. (spadek o 0,17 pkt. proc). Drugie miejsce zajął kanał TVP Info z wynikiem 1,51 proc. (spadek o 0,62 pkt. proc.), a trzeci był Polsat News (0,65 proc.; - 0,06 pkt. proc.). Natomiast zajmująca czwartą lokatę Superstacja zanotowała tutaj wzrost udziału z 0,06 do 0,10 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PLWszyscy 4+16-49
StacjaMiesiącRokAMRSHR %SHR %
TVP Infolistopad20122086773,23%1,51%
listopad20112653014,09%2,13%
WIRTUALNEMEDIA.PL
TVN 24listopad20121834862,84%2,11%
listopad20112127213,28%2,28%
WIRTUALNEMEDIA.PL
Polsat Newslistopad2012523480,81%0,65%
listopad2011553760,85%0,71%
WIRTUALNEMEDIA.PL
Superstacjalistopad2012147050,23%0,10%
listopad2011127210,20%0,06%


Wśród kanałów o tematyce ekonomiczno-biznesowej TVN CNBC zanotował w listopadzie br. spadek średniej oglądalności o 9,32 proc. do 3 tys. widzów. Natomiast jego udział się nie zmienił i wyniósł 0,05 proc.

Z kolei widownia TV Biznes w analizowanym okresie wzrosła aż o 49,03 proc. do 1,8 tys. osób. Natomiast udział tej stacji zwiększył się z 0,02 proc. do 0,03 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PLWszyscy 4+16-49
StacjaMiesiącRokAMRSHR %SHR %
TVN CNBClistopad201229880,05%0,07%
listopad201132950,05%0,05%
TV Bizneslistopad201218450,03%0,02%
listopad201112380,02%0,02%


Natomiast pogodowy kanał TVN Meteo w zeszłym miesiącu śledziło średnio 6 tys. widzów, czyli o 7,42 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

WIRTUALNEMEDIA.PLWszyscy 4+16-49
StacjaMiesiącRokAMRSHR %SHR %
TVN Meteolistopad201260060,09%0,08%
listopad201155910,09%0,10%


W listopadzie br. najwięcej widzów w TVP Info obejrzało „Telekurier”
z 30 listopada br. (894 tys. osób), w TVN24 hitem były „Fakty po Faktach” (756 tys. widzów), a w Polsat News - „Wydarzenia” (355 tys. widzów).

TVP INFO Wszyscy 4+
ProgramDataStartAMRSHR %
TELEKURIER30-11-201221:06:378934026,04%
OGLOSZENIE PLATNE06-11-201222:15:048562306,89%
RELACJA NA ZYWO11-11-201216:03:018128396,25%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/11-11-201217:20:548115055,78%
LISTY GONCZE /SER.DOK.POL./25-11-201220:00:207717004,49%
WIRTUALNEMEDIA.PL
TVN 24Wszyscy 4+
ProgramDataStartAMRSHR %
FAKTY PO FAKTACH12-11-201219:25:037563754,98%
KAWA NA LAWE /PROG.PUBL./18-11-201210:44:556387296,68%
RELACJA NA ZYWO11-11-201215:29:596105374,60%
KROPKA NAD I /PROG.PUB./12-11-201220:04:005819923,72%
LOZA PRASOWA /PROG.PUBLIC.POL./11-11-201211:21:035179405,19%
WIRTUALNEMEDIA.PL
Polsat NewsWszyscy 4+
ProgramDataStartAMRSHR %
WYDARZENIA04-11-201218:49:483554202,21%
PANSTWO W PANSTWIE /CYKL REP.POL./04-11-201219:51:183405251,97%
RELACJA NA ZYWO11-11-201217:24:583035692,20%
GOSC WYDARZEN /PROG.PUBL.POL./23-11-201219:16:522718451,87%
SPORT /SERWIS SPORT./01-11-201219:20:062681941,73%
WIRTUALNEMEDIA.PL
SuperstacjaWszyscy 4+
ProgramDataStartAMRSHR %
INFORMACJE DNIA /PROG.INFO./18-11-201217:15:181103210,79%
KRZYWE ZWIERCIADLO09-11-201220:43:371067910,72%
GILOTYNA /PROG.ROZR.POL./04-11-201221:41:241053300,73%
SPORT /SERWIS SPORT./23-11-201221:30:13901430,61%
NIE MA ZARTOW /PROG.PUBL.POL./01-11-201221:42:26893220,64%

Dołącz do dyskusji: TVP Info i TVN24 tracą widzów, zyskała tylko Superstacja

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Goran
TVP jest cenzurowana i produkuje politrucką ciapę.
odpowiedź
User
znajoma
A TTV ma lepsze wyniki niz SUPERSTACJA - piszą o tym w media 2, zapomnieliście o nich??? czy nie chcecie drażnić????????????????
odpowiedź
User
emo
logo superstacji od kilku lat jest inne... nie chce Wam sie wymienic starej grafiki?
odpowiedź