TV Puls reklamuje wieczorne seriale
TV Puls wesprze start nowego pasma serialowego, nadawanego od poniedziałku do czwartku o 20.30, zewnętrzną kampanią reklamą. Obejmie ona prasę, radio i internet.
W ramach pasma, które wejdzie na antenę 5 września br., obejrzeć będzie można takie seriale jak „Gliniarz z Memphis”, „Wydział śledczy RIS”, „Miami Medical” oraz „Wyścig z czasem”. Codzienna wyświetlana będzie inna z tych produkcji.
Niestandardowe formy reklamowe (np. paski przy programie telewizyjnym z informacją o paśmie i serialu) pojawią się w wybranych tygodnikach telewizyjnych, a także na portalach internetowych (m.in. Onet.pl i Wp.pl). Planowana jest również emisja spotów radiowych w stacjach ogólnopolskich (m.in. RMF FM) oraz w regionalnych rozgłośniach.
Kreację przygotowała agencja Upgrade, media zaplanował dom Innovations Media. Kampania trwać będzie przez pierwsze trzy tygodnie września.
Analogiczną kampanię w mediach regionalnych TV Puls zaplanowała także na październik i listopad. Wówczas wspierać ona będzie wieczorne pasmo filmowe (nadawane od poniedziałku do czwartku o godz. 22.30), w którym prezentowane będą wyłącznie pozycje premierowe.
Dołącz do dyskusji: TV Puls reklamuje wieczorne seriale