TV 6 ogląda 3 tys. widzów, hitem kreskówka “Oggy i ferajna”
2,8 tys. widzów - to średnia dobowa oglądalność kanału TV 6 po 12 dniach emisji. Dotychczas najpopularniejszym programem na antenie stacji była kreskówka “Oggy i ferajna”. Co jeszcze oglądają widzowie Szóstki?
TV 6 nadaje od 30 maja br., a w monitoringu Nielsen Audience Measurement znajduje się od 1 czerwca. Z danych tego instytutu przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział kanału w okresie 1-12 czerwca wyniósł 0,05 proc. zarówno w grupie 4+ jak i komercyjnej 16-49. Przynajmniej przez jedną minutę stację oglądało w tym okresie 2,35 mln osób.
Najpopularniejszym programem podczas tych 12 dni był serial animowany “Oggy i ferajna”. Jego najchętniej oglądany odcinek z 8 czerwca br. śledziło 56 tys. widzów przy udziale na poziomie 0,66 proc. Na drugim miejscu znalazła się amerykańska wersja show “Mam talent!” (do 38 tys. widzów), a trzeci był znany z anteny siostrzanej TV 4 magazyn “Galileo” (do 32 tys. oglądających).
Top 15 programów | Data | Godz. | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Program | AMR | SHR % | SHR % | ||
OGGY I FERAJNA /SER.ANIM.FRA./ | 08-06-2011 | 17:47 | 56 471 | 0,66% | 0,81% |
AMERICAS GOT TALENT | 12-06-2011 | 19:58 | 38 267 | 0,28% | 0,50% |
GALILEO /PROG. POP. NAUK. POL./ | 05-06-2011 | 17:56 | 31 523 | 0,36% | 0,25% |
AMERICAN IDOL /PROGR.ROZ.USA/ | 12-06-2011 | 21:00 | 30 459 | 0,21% | 0,44% |
MISTRZ KUCHNI JUNIORZY | 12-06-2011 | 12:03 | 26 491 | 0,31% | 0,28% |
M.A.S.K. /SER.ANIM.KANAD.FRANC./ | 12-06-2011 | 14:21 | 25 071 | 0,28% | 0,00% |
ARE YOU SMARTER THAN A 5TH ...? | 11-06-2011 | 18:58 | 21 612 | 0,23% | 0,25% |
NOWA GENERACJA | 08-06-2011 | 21:56 | 21 185 | 0,17% | 0,36% |
SO YOU THINK YOU CAN DANCE | 12-06-2011 | 16:12 | 18 033 | 0,20% | 0,52% |
JUNIOR MASTERCHEF | 10-06-2011 | 17:49 | 15 781 | 0,17% | 0,04% |
WLATCY MOCH /SER. ANIM. POL/ | 12-06-2011 | 21:56 | 13 851 | 0,11% | 0,08% |
TELESPRZEDAZ | 03-06-2011 | 13:41 | 11 824 | 0,34% | 0,00% |
POZNAJCIE KAREN TAYLOR | 11-06-2011 | 22:48 | 10 305 | 0,10% | 0,20% |
ARMSTRONG I MILLER SHOW | 04-06-2011 | 23:40 | 10 270 | 0,15% | 0,11% |
MUZYCZNE LISTY /PROG.MUZ.POL./ | 02-06-2011 | 15:58 | 8 609 | 0,14% | 0,40% |
Cennikowe wpływy reklamowe Szóstki w analizowanym okresie wyniosły 1,07 mln zł (dane netto, bez rabatów).
Telewizja TV 6 dostępna jest w ramach drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i N oraz w małych sieciach kablowych (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: TV 6 ogląda 3 tys. widzów, hitem kreskówka “Oggy i ferajna”
Ile kosztuje dotarcie do jednego widza?!!!!
Oglądalności przez jedną minutę proszę nie nazywac oglądalnością, tylko omyłkowym naciśnięciem guzika w pilocie.