SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec „Moja mama i twój tata”. Ilu widzów miał reality-show Polsatu?

Program Polsatu „Moja mama i twój tata” oglądało średnio 375 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Hitem był finał randkowego reality-show.

Katarzyna Cichopek Katarzyna Cichopek

Nowe reality-show Polsatu emitowane było w środy o godz. 20.10 od 4 września do 6 listopada. Średnia oglądalność programu „Moja mama i twój tata” wyniosła 375 tys. widzów, co dało Polsatowi 3,23 proc. udziałów w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów, 4,67 proc. w przedziale wiekowym 16-49 i 4,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl.

Największym zainteresowaniem cieszył się finał programu, który obejrzało 462 tys. widzów. Najmniejszą widownię miał trzeci odcinek z 18 września, który obejrzało 294 tys. odbiorców.

“Moja mama i twój tata” w paśmie dawnych reality-show 

Ubiegłej jesieni Polsat emitował w tym paśmie dwa nowe programy: reality-show „The Real Housewifes. Żony Warszawy” nadawane o 20.05 oraz „Temptation Island”, które zaczynało się godzinę później. Po trzech tygodniach, w związku ze słabymi wynikami obu produkcji, stacja zdecydowała się na dalszą emisję wspomnianych formatów w późnowieczornym paśmie, proponując w primie timie filmy fabularne.

Czytaj także: Polsat z najwyższą oglądalnością. Ale wśród młodszych widzów wygrywa inna stacja

Program „Moja mama i twój tata” to adaptacja brytyjskiego formatu „My mum, your dad”, w którym samotni rodzice, przy wsparciu i udziale swoich dorosłych dzieci, szukają miłości. Uczestnicy na czas programu mieszkają we wspólnej willi, gdzie randkują ze sobą pod okiem kamer. Ich dzieci nie tylko obserwują ich z ukrycia, ale i decydują o tym, jak potoczą się ich miłosne perypetie.

Pierwszą edycję programu prowadziła Katarzyna Cichopek. 10-odcinkową serię na zlecenie Polsatu zrealizowała firma Jake Vision.

We wrześniu Polsat był liderem telewizyjnego rynku, wyprzedzając TVP1. Średni dobowy udział kanału względem października 2023 roku zwiększył się o 10,2 proc. i wyniósł 7,24 proc. - wynika z danych Nielsena.  
 

 

Dołącz do dyskusji: Koniec „Moja mama i twój tata”. Ilu widzów miał reality-show Polsatu?

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Kolejna powtórka filmu z Kevinem która była nadawana na początku października miała dużo większą widownie. I to o wiele większą widownie.
Wnioski?
3 0
odpowiedź
User
Niko
Spektakularna porażka
1 0
odpowiedź