Triple PR i Isobar Polska obsługują Škoda Polska
Agencje Triple PR i Isobar Polska wygrały przetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations marki Škoda na rynku polskim.
W ramach współpracy ze Škodą, agencje realizują zintegrowaną strategię działań PR spójną z celami marki oraz innymi działaniami komunikacyjnymi.
Zespół Triple PR jest odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną - m.in. za prowadzenie biura prasowego, współpracę z dziennikarzami, plasowanie ekspertów w mediach, oprawę medialną wydarzeń specjalnych, takich jak premiery nowych modeli, oraz innych aktywacji. Wszystkie działania PR są realizowane we współpracy z zespołem Isobar Polska obsługującym markę w zakresie komunikacji 360°.
Po stronie klienta komunikację koordynują Klaudyna Gorzan, PR manager oraz Tomasz Pyzałka, specjalista ds. komunikacji, z działu marketingu w Škoda Polska. Zespołem konsultantów Triple PR kieruje Magdalena Dymek, Senior PR Manager.
Za koordynację prac operacyjnych odpowiada zaś Miłosz Ciekalski, PR Consultant. Za strategię i client service jest odpowiedzialna Agnieszka Malesza-Woźniak, Partner. Działania z ramienia Isobar Polska prowadzą Nazar Al-Khouri, Client Partner i Łukasz Kazimierczak, account director.
Globalnie marka Škoda Auto od 30 lat należy do Grupy Volkswagen.
Poprzednio obsługą public relations Škody zajmowała się agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Triple PR i Isobar Polska obsługują Škoda Polska