Tomasz Kucharczyk dyrektorem marketingu w M8 Production House
Tomasz Kucharczyk objął nowe stanowisko chief marketing officer w M8 Production House. Ostatnio zarządzał marketingiem dla klientów biznesowych w UPC Polska.
W Polsce oraz na rynkach zagranicznych - zaczynając od Wielkiej Brytanii - Tomasz Kucharczyk ma pracować nad budowaniem świadomości marki i skalowaniem działalności domu produkcyjnego M8 Production House.
Ostatnio w UPC
Kucharczyk posiada ponad 20-letnim doświadczeniem komercyjnym w obszarze klientów B2B i B2C w korporacjach takich jak UPC/Liberty Global, Huawei, Ooredoo Katar, Orange, Fiat czy Panasonic.
W poprzedniej firmie UPC Polska dla 5 krajów Europy Środkowo-Wschodniej zajmował się wdrażaniem strategii budowania wartości klientów B2B a następnie już w Polsce - pozycjonowaniem i komercjalizacją nowych usług dla klientów biznesowych, m.in.: AntyDDoS, usług mobilnych, Telewizji IP, usług w chmurze czy światłowodu FTTH w projekcie POPC.
M8 Production House jest domem produkcyjnym, posiadającym biura w Warszawie i Londynie, który zajmuje się produkcją krótkich, komercyjnych i wysokojakościowych dzieł audiowizualnych tj. filmy, animacje 2D/3D oraz treści typu VR (Virtual Reality) / AR (Augumented Reality).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kucharczyk dyrektorem marketingu w M8 Production House