„Tematy te ma ZET” w kampanii Radia ZET (wideo)
W telewizji, prasie i internecie startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia ZET. Akcję pod hasłem „Tematy te ma ZET” rozgłośnia przygotowała we współpracy z agencją reklamową Brasil i domem mediowym ZenithOptimedia Group.
Ruszająca właśnie kampania Radia ZET reklamuje jego nowy wizerunek – w ostatnim czasie stacja zmieniła bowiem swoją strategię (więcej na ten temat), ramówkę (więcej) oraz logo (więcej). Akcja pod hasłem „Tematy te ma ZET” jest utrzymana w konwencji humorystycznej, podkreślając najważniejsze wartości rozgłośni: inteligencję, dystans do siebie, pasję i różnorodność tematyczną. – Chcemy pokazać, że Radio ZET to stacja nie tylko oferująca dobrą muzykę, ale również poruszająca interesujące tematy, dostarczająca wiedzy i gwarantująca rozrywkę na wysokim poziomie – opisuje Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji rozgłośni.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7 i większość stacji tematycznych), prasę (m.in. „Tele Tydzień”, „Elle”, „Poradnik Domowy”, „Naj”, „CKM”, „Pani Domu”, „Polityka”, „Wprost”) oraz internet (onet.pl i wp.pl).
Kreację kampanii przygotował dział promocji Radia ZET we współpracy z agencją reklamową Brasil, a media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Tematy te ma ZET” w kampanii Radia ZET (wideo)