„Tele Świat” wyprzedził sprzedażowo „Przyjaciółkę” i „Party (top 23 dwutygodników)
W sierpniu 2015 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”, który wyprzedził „Przyjaciółkę” i „Party”. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 318 308 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 0,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W sierpniu 2014 roku magazyn ten był jednak trzeci.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „Party” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 27,33 proc. do poziomu 255 033 egz.
Podium zamyka poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 31,39 proc. do 245 058 egz. Tytuł ten przed rokiem był liderem.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz pisma poradnikowe. Dwie pozycje należały do tytułów people, zaś po jednym miejscu przypadło pismu o serialach i dwutygodnikowi z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 464 956 | 318 308 | 318 308 | 469 960 | 319 573 | 319 573 |
Party Życie Gwiazd | 329 538 | 255 100 | 255 033 | 420 230 | 351 022 | 350 955 |
Przyjaciółka | 330 596 | 245 058 | 245 058 | 446 447 | 357 180 | 357 180 |
Tina | 324 971 | 241 221 | 241 221 | 310 445 | 216 918 | 216 918 |
Show | 318 883 | 240 224 | 240 224 | 352 439 | 278 463 | 278 463 |
TV14 | 254 963 | 172 559 | 172 559 | 267 461 | 181 093 | 181 093 |
Świat Seriali | 259 976 | 158 321 | 158 321 | 259 990 | 156 831 | 156 831 |
Z Życia Wzięte | 244 250 | 144 222 | 144 222 | 296 287 | 173 524 | 173 524 |
Naj | 222 972 | 142 025 | 142 025 | 179 936 | 122 179 | 122 179 |
Tele Max | 219 252 | 141 119 | 141 119 | 227 445 | 148 703 | 148 703 |
Pani Domu | 183 154 | 124 205 | 124 114 | 240 400 | 169 351 | 169 260 |
Super TV | 198 978 | 120 495 | 120 495 | 232 449 | 136 940 | 136 940 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 169 350 | 127 112 | 119 580 | 231 803 | 159 142 | 158 658 |
Viva | 187 550 | 118 828 | 118 828 | 225 836 | 141 110 | 141 110 |
Takie jest Życie | 224 904 | 113 826 | 113 826 | 183 966 | 95 351 | 95 351 |
Sukcesy i Porażki | 141 500 | 86 740 | 86 740 | 173 000 | 101 673 | 101 673 |
Relaks | 152 501 | 75 476 | 75 476 | 177 438 | 88 371 | 88 371 |
Bravo Sport | 114 989 | 68 240 | 68 240 | 124 870 | 86 312 | 86 312 |
Bravo | 129 823 | 64 030 | 64 030 | 169 973 | 101 562 | 101 562 |
Gala | 137 896 | 63 899 | 63 629 | 134 872 | 59 391 | 59 341 |
Ekran TV | 82 690 | 45 604 | 45 604 | 100 730 | 52 149 | 52 149 |
Kaczor Donald | 40 000 | 22 682 | 22 682 | 39 926 | 20 207 | 20 207 |
Forum | 33 000 | 17 806 | 17 806 | 37 003 | 18 402 | 18 402 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” wyprzedził sprzedażowo „Przyjaciółkę” i „Party (top 23 dwutygodników)