Group One tworzy nową spółkę TechNest
Group One wraz z Service Plan powołują TechNest,globalny hub marketingowo-technologiczny w Warszawie do obsługi międzynarodowych klientów. Nowa spółka będzie odpowiedzialna za wdrażanie contentu, technologię i analitykę dla klientów Serviceplanu na ponad 100 globalnych rynkach.
Za powołanie agencji TechNest odpowiada Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
- TechNest nie jest nazwą przypadkową. Mamy ambicje rozwoju interdyscyplinarnego zespołu z kompetencjami obejmującymi nie tylko zarządzanie serwisami, ale też analitykę i technologię, która spersonalizuje komunikację z klientem - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.
Obecnie trwa rekrutacja do ponad 40-osobowego zespołu team - leaderów, marketing konsultantów i webservice supportu.
- Wybór Warszawy był podyktowany bardzo mocnymi kompetencjami i doświadczeniem Group One. Rozwijając kolejne centrum eksperckie nad Wisłą, mamy w planach powtórzenie sukcesu GONGA, który od lat tworzy doceniany przez Grupę Serviceplan hub produkcyjno - kreatywny - komentuje Marcus Noder, executive board member at Serviceplan Group SE & Co.KG.
Z naszych informacji wynika, że jednym z pierwszych klientów nowej spółki jest koncern motoryzacyjny BMW.
TechNest to jedna z trzech nowych spółek, które Group One buduje w tym roku. Na początku kwietnia grupa ogłosiła powstanie Grow Now - agencji specjalizującej się we wprowadzaniu marek na międzynarodowe marketplace’y.
Dołącz do dyskusji: Group One tworzy nową spółkę TechNest