Taco Bell świętuje Narodowy Dzień Taco
Z okazji National Taco Day, popularna sieć fastfoodów przygotowała kampanię z przymrużeniem oka tłumaczącą nazwę Taco Bell.
90-sekundowa animacja przybliża historię kucharza, który chce przyrządzić taco tak duże, by najedli się nim wszyscy klienci jego baru. Nagle, w czasie gotowania potrwa... ożywa., i ma na imię El Cruncho. Okazuje się, że to nie jedyne magiczne i nietypowe atrybuty, jakie posiada.
Spot przygotowano z okazji święta marki z meksykańskimi korzeniami - National Taco Day, który obchodzony będzie 4 października. Z tej okazji firma przygotowała kampanię na 20 rynków. Klienci z różnych krajów będą mogli świętować, sycąc się krajowymi wariacjami tacos - Potaco (w Indiach), Tico Taco (na Kostaryce) czy Bulgogi Taco (w Korei Południowej).
W ramach akcji konsumenci będą mogli brać udział w specjalnych eventach i promocjach, jakie przygotował Taco Bell.Sieć przygotowała także specjalną linię koszulek dla fanów. Akcja prowadzona będzie też w digitalu, z hasztagiem #NationalTacoDay.
Taco Bell działa na kilkudziesięciu rynkach na świecie. W 2017 roku, sieć weszła do kilku nowych krajów - Australii, Chin, Holandii, Finlandii, Peru, Rumunii i na Sri Lankę.
Dołącz do dyskusji: Taco Bell świętuje Narodowy Dzień Taco