T-Mobile tworzy centrum operacyjne ds. cyberbezpieczeństwa
W Warszawie T Mobile Polska uruchamia własne centrum operacyjne ds. cyberbezpieczeństwa oraz wprowadza do oferty zarządzane usługi bezpieczeństwa IT. Komórka ma zająć się ochroną zasobów IT w świetle regulacji RODO i NIS.
Nowo powołany zespół w T-Mobile Polska za zadanie wykrywanie i zapobieganie incydentom związanym z cyberbezpieczeństwem dzięki całodobowemu monitorowaniu i analizie zdarzeń bezpieczeństwa. Eksperci wykrywają i reagują na incydenty oraz przedstawiają zalecenia dotyczące jego rozwiązania zgodnie z określonym SLA, wraz z przygotowaniem raportu podsumowującego działania.
Centrum stanowi najważniejszy punkt zarządzania bezpieczeństwem, sprawdza na bieżąco i raportuje stan bezpieczeństwa infrastruktury IT, minimalizuje czas potrzebny do wykrycia zagrożenia, a również umożliwia szybką odpowiedź na incydenty. T Mobile Polska, uruchamiając jednostkę, korzysta z doświadczeń i zaplecza technologicznego Grupy Deutsche Telekom.
W ramach centrum operacyjnego ds. cyberbezpieczeństwa, T Mobile świadczy usługi zarządzania firewall i WAF (ang. Web Application Firewall), zabezpieczenie przed atakami DDoS , wykrywanie luk zabezpieczeń urządzeń i oprogramowania IoT czy projektowania integracji systemów bezpieczeństwa IT.
- Cyfryzacja to rzeczywistość, a zaufanie w cyfrowym świecie stało się niezbędnym czynnikiem dla przedsiębiorstw w utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami. Od ponad 20 lat T Mobile zapewnia swoim klientom najwyższy poziom prywatności i bezpieczeństwa, a teraz nasze doświadczenie oraz technologie w zakresie cyberbezpieczeństwa są dostępne dla przedsiębiorców w nowo otwartym Security Operations Center w Warszawie. Oferujemy przedsiębiorcom szeroki zakres usług w tym zakresie, począwszy od audytów i doradztwa, po kompleksowe rozwiązania Cybersecurity-as-a-Service - powiedział Andreas Maierhofer, prezes T Mobile Polska.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile tworzy centrum operacyjne ds. cyberbezpieczeństwa