SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile tworzy centrum operacyjne ds. cyberbezpieczeństwa

W Warszawie T Mobile Polska uruchamia własne centrum operacyjne ds. cyberbezpieczeństwa oraz wprowadza do oferty zarządzane usługi bezpieczeństwa IT. Komórka ma zająć się ochroną zasobów IT w świetle regulacji RODO i NIS.

Nowo powołany zespół w T-Mobile Polska za zadanie wykrywanie i zapobieganie incydentom związanym z cyberbezpieczeństwem dzięki całodobowemu monitorowaniu i analizie zdarzeń bezpieczeństwa. Eksperci wykrywają i reagują na incydenty oraz przedstawiają zalecenia dotyczące jego rozwiązania zgodnie z określonym SLA, wraz z przygotowaniem raportu podsumowującego działania.

Centrum stanowi najważniejszy punkt zarządzania bezpieczeństwem, sprawdza na bieżąco i raportuje stan bezpieczeństwa infrastruktury IT, minimalizuje czas potrzebny do wykrycia zagrożenia, a również umożliwia szybką odpowiedź na incydenty. T Mobile Polska, uruchamiając jednostkę, korzysta z doświadczeń i zaplecza technologicznego Grupy Deutsche Telekom.

W ramach centrum operacyjnego ds. cyberbezpieczeństwa, T Mobile świadczy usługi zarządzania firewall i WAF (ang. Web Application Firewall), zabezpieczenie przed atakami DDoS , wykrywanie luk zabezpieczeń urządzeń i oprogramowania IoT czy projektowania integracji systemów bezpieczeństwa IT.

- Cyfryzacja to rzeczywistość, a zaufanie w cyfrowym świecie stało się niezbędnym czynnikiem dla przedsiębiorstw w utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami. Od ponad 20 lat T Mobile zapewnia swoim klientom najwyższy poziom prywatności i bezpieczeństwa, a teraz nasze doświadczenie oraz technologie w zakresie cyberbezpieczeństwa są dostępne dla przedsiębiorców w nowo otwartym Security Operations Center w Warszawie. Oferujemy przedsiębiorcom szeroki zakres usług w tym zakresie, począwszy od audytów i doradztwa, po kompleksowe rozwiązania Cybersecurity-as-a-Service - powiedział Andreas Maierhofer, prezes T Mobile Polska.

Na koniec marca br. T-Mobile Polska miał 10,51 mln klientów, w tym 6,99 mln abonentów (294 tys. więcej niż rok wcześniej).

Dołącz do dyskusji: T-Mobile tworzy centrum operacyjne ds. cyberbezpieczeństwa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grzesiek111
Osobiście uważam że to jest bardzo dobry pomysł, ale jeden z większych operatorów na polskim rynku powinien zadbać o podstawy... a później tworzyć centrum operacyjne ds. bezpieczeństwa. Byłem w t-mobile kilka lat na abonament i żałuję ze nie zrezygnowałem wcześiej i nie przneiosłem się na prepaid. Obecnie jestem w mobile vikings i stale śledzę oferty operatorów, i niesttey większość ofert abonamentowych nie jest równa prepaidom.
odpowiedź