SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szybkie działanie na uporczywe szczypanie” reklamuje Urinal Intensiv (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa Urinal Intensiv produkowanego przez Walmark. Akcję przygotowały agencje Hypermedia i Open Media oraz dom mediowy Initiative.

Nowa reklama telewizyjna Urinalu Intensiv pokazuje dwie kobiety, z których jedna, widząc że siedząca obok koleżanka zmaga się ze „szczypiącym” problemem, dyskretnie podaje jej opakowanie tego preparatu. Spod podkreśla, że po Urinal Intensiv powinny sięgnąć te kobiety, które „chcą czuć się bezpieczne i uniknąć zażywania środków syntetycznych”. Reklama przekonuje też o skuteczność działania tego suplementu.

Spot od 24 września jest emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały z oferty Atmediów i Discovery). Adaptacją reklamy na rynek polski zajęła się agencja reklamowa Hypermedia, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative, natomiast za działania public relations prowadzi agencja Open Media.

Dołącz do dyskusji: „Szybkie działanie na uporczywe szczypanie” reklamuje Urinal Intensiv (wideo)

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jola
Konkurs Urinal: http://eurologia.pl/a/6028,urinal-intensiv-szybkie-dzialanie-na-uporczywe-szczypanie
odpowiedź
User
http://pornoklubnika.net/user/carpinteyrohqb/
Quite a few have raised the thought of a well-balanced spending budget amendment. This could pressure the us government to balance their spending budget annually, and eradicate budget deficits.Theoretically, I disagree with this specific strategy. But really, it ought to be thought of.Why? It really is sort of like charge cards. Theoretically, charge cards are valuable and present buying protections for customers. But really, lots of prospects depend on them to buy things they cannot afford.
odpowiedź
User
http://middledamned.com/Shymur.php
Ajay manufactured his first appearance similar to a manufacturer from his motion picture RAJU CHACHA (2000). The next video he developed was THE AWAKENING (2006). After 2 yrs he produced U ME AUR HUM (2008) in which he was seen opposite better half, Kajol. The motion picture last developed by Ajay is advisable Wishes-FUN Begins (2009).
odpowiedź