„Szybkie działanie na uporczywe szczypanie” reklamuje Urinal Intensiv (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa Urinal Intensiv produkowanego przez Walmark. Akcję przygotowały agencje Hypermedia i Open Media oraz dom mediowy Initiative.
Nowa reklama telewizyjna Urinalu Intensiv pokazuje dwie kobiety, z których jedna, widząc że siedząca obok koleżanka zmaga się ze „szczypiącym” problemem, dyskretnie podaje jej opakowanie tego preparatu. Spod podkreśla, że po Urinal Intensiv powinny sięgnąć te kobiety, które „chcą czuć się bezpieczne i uniknąć zażywania środków syntetycznych”. Reklama przekonuje też o skuteczność działania tego suplementu.
Spot od 24 września jest emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały z oferty Atmediów i Discovery). Adaptacją reklamy na rynek polski zajęła się agencja reklamowa Hypermedia, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative, natomiast za działania public relations prowadzi agencja Open Media.
Dołącz do dyskusji: „Szybkie działanie na uporczywe szczypanie” reklamuje Urinal Intensiv (wideo)