„Szpilki na Giewoncie” hitem Polsatu
Nowy serial „Szpilki na Giewoncie” ogląda 2,68 mln widzów, czyli o ponad milion więcej niż Polsat miał w tym paśmie przed rokiem. Produkcja zapewnia stacji pozycję lidera rynku.
Trzy pierwsze odcinki serialu „Szpilki na Gwiewoncie” zgromadziły w Polsacie średnio 2,68 mln osób. Udział w rynku wyniósł 24,58 proc. w grupie 4+ oraz 26,66 proc. w grupie 16-49. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 1,65 mln widzów i 16,39 proc. udziału (w grupie 4+).
DATA | AMR | SHR % | SHR% (16-49) |
02-09-2010 | 2768216 | 25,52% | 26,69% |
09-09-2010 | 2540313 | 23,59% | 26,00% |
16-09-2010 | 2728918 | 24,65% | 27,32% |
Średnio 2010 | 2678354 | 24,58% | 26,66% |
Średnio 2009 | 1650326 | 16,39% | 20,39% |
Polsat jest w trakcie emisji serialu zdecydowanym liderem pasma zarówno w grupie 4+ jak i wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl druga pozycja przypadła TVN z 15,86 proc i 17,69 proc. udziału (odpowiednio w grupie 4+ i 16-49). Na kolejnych pozycjach znalazły się TVP2 i TVP1.
stacja | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
POLSAT | 2678354 | 24,58% | 26,66% |
TVN | 1712786 | 15,86% | 17,69% |
TVP2 | 1431444 | 13,25% | 15,98% |
TVP1 | 1333417 | 12,34% | 7,88% |
„Szpilki na Giewoncie” oglądają głównie kobiety, osoby między 30 a 59 rokiem życia. Produkcja cieszy największą popularnością wśród mieszkańców średnich miast. Dominują osoby z wykształceniem podstawowym, wyższe wykształcenie ma 12,6 proc. widzów serialu.
Szpilki na Giewoncie | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 37,45% | 78 |
Kobiety | 62,55% | 121 | |
Wiek | 4-9 | 1,76% | 29 |
10-15 | 4,17% | 59 | |
16 - 19 | 3,45% | 60 | |
20 - 24 | 4,10% | 50 | |
25 - 29 | 8,87% | 100 | |
30 - 34 | 11,07% | 136 | |
35 - 39 | 9,82% | 139 | |
40 - 44 | 7,29% | 113 | |
45 - 49 | 9,60% | 135 | |
50 - 54 | 12,71% | 154 | |
55 - 59 | 11,38% | 150 | |
60+ | 15,79% | 81 | |
Wlk. miasta | Wieś | 39,69% | 102 |
< 50 tys. | 23,13% | 96 | |
50-100 tys. | 8,27% | 97 | |
100-200 tys. | 8,71% | 109 | |
> 200 tys. | 20,20% | 99 | |
Zawód | Top management | 8,67% | 112 |
Pracownicy średniego szczebla | 17,82% | 123 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 23,73% | 117 | |
Emeryci | 24,93% | 100 | |
Inni | 24,85% | 76 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 46,33% | 101 |
Średnie | 35,14% | 119 | |
Wyższe | 12,60% | 110 | |
Inne | 5,93% | 46 |
Szpilki na Giewoncie" to historia wielkomiejskiej dziewczyny z Warszawy, pracującej w agencji reklamowej, która zostaje przerzucona do malutkiego oddziału firmy w Zakopanem. W roli głównej występuje Magda Schejbal, a oprócz niej zagrali m.in.: Krzysztof Wieszczek, Bartłomiej Topa, Maciej Kozłowski czy Tomasz Schimscheiner. Scenariusz napisał Radosław Figura, a serial dla Polsatu wyprodukowała firma Paisa Films.
Dołącz do dyskusji: „Szpilki na Giewoncie” hitem Polsatu
Chyba polsat wyobrażał sobie innych widzów!!!