SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szpilki na Giewoncie” hitem Polsatu

Nowy serial „Szpilki na Giewoncie” ogląda 2,68 mln widzów, czyli o ponad milion więcej niż Polsat miał w tym paśmie przed rokiem. Produkcja zapewnia stacji pozycję lidera rynku.

Trzy pierwsze odcinki serialu „Szpilki na Gwiewoncie” zgromadziły w Polsacie średnio 2,68 mln osób. Udział w rynku wyniósł 24,58 proc. w grupie 4+ oraz 26,66 proc. w grupie 16-49. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 1,65 mln widzów i 16,39 proc. udziału (w grupie 4+).


 

DATA AMR SHR % SHR% (16-49)
02-09-2010 2768216 25,52% 26,69%
09-09-2010 2540313 23,59% 26,00%
16-09-2010 2728918 24,65% 27,32%
Średnio 2010 2678354 24,58% 26,66%
Średnio 2009 1650326 16,39% 20,39%


Polsat jest w trakcie emisji serialu zdecydowanym liderem
pasma zarówno w grupie 4+ jak i wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl druga pozycja przypadła TVN z 15,86 proc i 17,69 proc. udziału (odpowiednio w grupie 4+ i 16-49). Na kolejnych pozycjach znalazły się TVP2 i TVP1. 

stacja AMR SHR % SHR % (16-49)
POLSAT 2678354 24,58% 26,66%
TVN 1712786 15,86% 17,69%
TVP2 1431444 13,25% 15,98%
TVP1 1333417 12,34% 7,88%


„Szpilki na Giewoncie” oglądają głównie kobiety, osoby między 30 a 59 rokiem życia
. Produkcja cieszy największą popularnością wśród mieszkańców średnich miast. Dominują osoby z wykształceniem podstawowym, wyższe wykształcenie ma 12,6 proc. widzów serialu. 

Szpilki na Giewoncie ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,45% 78
  Kobiety 62,55% 121
Wiek  4-9 1,76% 29
   10-15 4,17% 59
  16 - 19 3,45% 60
  20 - 24 4,10% 50
  25 - 29 8,87% 100
  30 - 34 11,07% 136
  35 - 39 9,82% 139
  40 - 44 7,29% 113
  45 - 49 9,60% 135
  50 - 54 12,71% 154
  55 - 59 11,38% 150
  60+ 15,79% 81
Wlk. miasta Wieś 39,69% 102
  < 50 tys. 23,13% 96
  50-100 tys. 8,27% 97
  100-200 tys. 8,71% 109
  > 200 tys. 20,20% 99
Zawód Top management 8,67% 112
  Pracownicy średniego szczebla 17,82% 123
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 23,73% 117
  Emeryci 24,93% 100
  Inni 24,85% 76
Wykształcenie Podstawowe 46,33% 101
  Średnie 35,14% 119
  Wyższe 12,60% 110
  Inne 5,93% 46


Szpilki na Giewoncie" to historia wielkomiejskiej dziewczyny z Warszawy, pracującej w agencji reklamowej, która zostaje przerzucona do malutkiego oddziału firmy w Zakopanem. W roli głównej występuje Magda Schejbal, a oprócz niej zagrali m.in.: Krzysztof Wieszczek, Bartłomiej Topa, Maciej Kozłowski czy Tomasz Schimscheiner. Scenariusz napisał Radosław Figura, a serial dla Polsatu wyprodukowała firma Paisa Films.

Dołącz do dyskusji: „Szpilki na Giewoncie” hitem Polsatu

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BARTEK
Czekam na drugą serię !
0 0
odpowiedź
User
Gembal
Nie oglądam żadnych nowych seriali, ale cieszę się, że Polsat ma w tym czasie dobre wyniki.
20 12
odpowiedź
User
antyserialowiec
Zobaczcie kto to ogląda, wieśniaki i ludzie po 40-te.
Chyba polsat wyobrażał sobie innych widzów!!!
0 0
odpowiedź