Sylwia Snopkiewicz i Omar Mhina w TalentMedia
Do działu rozwoju biznesu agencji marketingu internetowego TalentMedia (należącej do holdingu Mediacap) dołączyli Sylwia Snopkiewicz (poprzednio związana z ITI Neovision) i Omar Mhina (wcześniej związana z MEC).
Sylwia Snopkiewicz i Omar Mhina jako menedżerki w dziale rozwoju biznesu TalentMedia będą odpowiedzialni za rozwój współpracy z kluczowymi klientami oraz za wdrożenia innowacyjnych produktów mediowych dla poszczególnych marek. Oboje raportują bezpośrednio do Krystiana Botko, CEO i członka zarządu agencji.
- Rosnąca konsumpcja treści video online wśród Polaków i ogromna popularność YouTube sprawiają, że marki coraz częściej poszukują nowych rozwiązań i niestandardowych aktywności z obszaru videomarketingu. Obecnie bardzo wiele firm planuje strategie komunikacji uwzględniając specyfikę przekazów video w Internecie. Naszymi partnerami w rozmowach po stronie Klienta są zarówno osoby odpowiedzialne za komunikację jak i działy mediów - opisuje Krystian Botko. - Utworzony niedawno dział rozwoju biznesu będzie wspierał naszych partnerów w implementacji nowych, szytych na miarę produktów. Ogromne doświadczenie w tym zakresie, zarówno Sylwii jak i Omara z pewnością pomoże nam w realizacji tego celu - dodaje Botko.
Sylwia Snopkiewicz przez ostatnie dwa lata zarządzała zespołem planowania i zakupu mediów w ITI Neovision. Wcześniej pracowała m.in. w domach mediowych Media Direction i Initiative Warsaw, agencjach Aegis i Hypermedia oraz w Link4.
Omar Mhina poprzednio pracował w MEC, zajmował się tam tworzeniem strategii internetowych i content marketingowych. Wcześniej był specjalistą ds. marketingu w wyszukiwarkach w GroupM. Realizował projekty dla takich firm jak Nestle, Jeronimo Martins Polska, LG oraz Johnson&Johnson. Ponadto współpracuje z Uczelnią Łazarskiego oraz Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Snopkiewicz i Omar Mhina w TalentMedia