Stroer zainwestuje 30 mln zł w nośniki reklamowe
Ströer Out-of-Home Media zastępuje duże nośniki - zajmującymi mniej miejsca w centrach miast - słupami CLC, SuperScrollami i Infoscreenami.
Ströer Out-of-Home Media ogłosił inwestycje w nośniki w centrach miast, które będą zajmowały maksymalnie 9 metrów kwadratowych.
„Wykorzystujemy doświadczenia miast europejskich, w których równie ważna jest satysfakcja klientów, co szacunek dla mieszkańców. Nasze nowe nośniki zajmują mniej miejsca niż np. tradycyjne billboardy i wpisują się w architekturę miasta. Jednocześnie są skuteczne i dają możliwości nieszablonowej kreacji” – mówi Janusz Malinowski, prezes Ströer Out-of-Home Media.
Do końca 2007 roku firma postawi w Warszawie 50 pierwszych w Polsce Słupów CLC, które są podświetlane i obrotowe. Na początku 2008 roku Ströer Out-of-Home Media stworzy na stacjach sieć Infoscreenów – elektronicznych powierzchni, wyświetlających przydatne wiadomości oraz reklamy; postawi także w Warszawie 40 nowych SuperScrolli.
„Dzięki trzem przewijanym powierzchniom w SuperScrollu i trzem obrotowym w Słupie CLC, jeden tego typu nośnik zastępuje np. trzy statyczne billboardy. Z kolei na Infoscreenie może wyświetlać się wiele reklam, więc nie ma potrzeby stawiania kilku nośników. Te rozwiązania oszczędzają miejsce w przestrzeni miejskiej” – wyjaśnia prezes Janusz Malinowski.
Infoscreeny to elektroniczne nośniki, popularne m.in. w Niemczech. Na polskim rynku Ströer Out-of-Home Media zainwestuje w ich budowę ok. 1 mln euro. Będą wyświetlały np. bieżące wiadomości, informacje dla pasażerów czy prognozę pogody. Komunikaty będą przeplatane reklamami.
Dołącz do dyskusji: Stroer zainwestuje 30 mln zł w nośniki reklamowe