SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stokrotka w akcji lojalnościowej wydaje klientom luksusową porcelanę

Wystartowała nowa kampania lojalnościowa sieci sklepów Stokrotka „Skomponuj swój włoski zestaw”. Zebrane znaczki wymienimy na porcelanowe talerze luksusowej włoskiej marki Pozzi Milano. To pierwsze w Polsce działania przygotowane przez agencję Promotica, która rozpoczyna właśnie działalność w naszym kraju.

W ramach kampanii „Skomponuj swój włoski zestaw” klienci Stokrotki będą mogli zbierać znaczki i wymieniać je na wysokiej jakości naczynia z kolekcji zastawy stołowej Baraonda od luksusowej włoskiej marki Pozzi Milano. 

Kolekcja dostępna w Stokrotce odzwierciedla światowe trendy w zakresie tablescapingu, czyli sztuki dekorowania stołu. Obejmuje pełen asortyment porcelanowych talerzy, misek oraz naczyń do serwowania.

Jak działa mechanizm programu? Za każde 35 zł wydane na zakupy w Stokrotce klienci otrzymają jeden znaczek. Po zebraniu odpowiedniej liczby znaczków będą mogli odebrać jeden z elementów kolekcji w promocyjnej cenie.

Promotica debiutuje w Polsce aktywacją dla Stokrotki

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczęcia naszej działalności międzynarodowej właśnie w Polsce – jednym z najważniejszych, a równocześnie najtrudniejszych i najbardziej konkurencyjnych rynków handlu detalicznego w Europie. Jesteśmy przekonani, że kampania „Skomponuj swój włoski zestaw” okaże się sukcesem i przybliży polskim klientom nowe włoskie produkty, a naczynia z kolekcji Pozzi Milano Baraonda będą odtąd gościć na wielu polskich stołach, stanowiąc ich ozdobę na co dzień i od święta. Tego typu kampanie pozwalają nagradzać klientów za ich lojalność w wyjątkowy sposób. Mamy nadzieję, że będzie tak również w przypadku tej akcji – komentuje rozpoczęcie współpracy Diego Toscani, CEO Grupy Promotica.

Głównymi celami akcji są: wzmocnienie pozycji Stokrotki na rynku, atrakcyjne nagrodzenie klientów za ich lojalność oraz budowanie wartości Stokrotki jako marki, która dba o klientów, jest blisko nich i pomaga im na co dzień – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Stokrotki.

Kampania „Skomponuj swój włoski zestaw” w Stokrotce potrwa do 24 lipca 2024 r. 

Dołącz do dyskusji: Stokrotka w akcji lojalnościowej wydaje klientom luksusową porcelanę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Brzydka sesja.
odpowiedź