State Farm w ślad za McDonald's konsoliduje obsługę reklamową w Omnicom?
State Farm, największy w USA ubezpieczyciel i jeden z największych reklamodawców postanowił, idąc w ślady McDonald;s, skonsolidować obsługę reklamową w sieci Omnicom.
Firma State Farm jest, wg nieoficjalnych informacji, do których dotarł serwis Adweek w trakcie procesu konsolidowania swojej obsługi reklamowej w sieci Omnicom.
To właśnie ta sieć reklamowa odpowiada za obsługę reklamową McDonald's. Marketer w 2016 roku zdecydował, że zredukuje liczbę agencji, z którymi współpracuje i całość obsługi reklamowej przeniesie właśnie do Omnicomu. Niedługo potem w Omnicomie utworzono specjalną agencję odpowiedzialną na obsługę McDonald's – We Are Unlimited.
Obecnie wiodącą agencją reklamową State Farm jest agencja DDB, a domem mediowym OMD.
Na obecnym etapie nie wiadomo jeszcze, z którymi agencjami State Farm zakończy ewentualnie współpracę. Firma aktualnie współpracuje m.in. z FCB czy Weber Shandwick.
State Farm wydał 726 mln dolarów na reklamę w 2016 roku i nieco ponad 300 mln dolarów w pierwszej połowie 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: State Farm w ślad za McDonald's konsoliduje obsługę reklamową w Omnicom?