SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stała widownia Polsatu dzięki 'Mamuśkom'

Serial 'Mamuśki' miał taką samą oglądalność jak czwartkowe pasmo Polsatu rok temu, ale minimlanie wzrosły udziały stacji. Już trwają zdjęcia do drugiej serii sitcomu.

Średnia oglądalność nadawanego od 1 marca do 21 czerwca br. serialu "Mamuśki" wyniosła 2,14 mln osób - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. To tyle samo widzów, ile oglądało czwartkowe pasmo 22.00 - 22.28 w Polsacie w analogicznym zeszłego roku.

Minimalnie wzrosły natomiast udziały. W 2006 roku wynosiły one dla programów nadawanych w omawianym paśmie 17,38 proc., zaś udziały pokazywanych w tym roku "Mamusiek" ukształtowały się na poziomie 18,72 proc. Jeszcze lepsze były udziały serialu w komercyjnej grupie docelowej, gdzie wyniosły 20,46 proc.


Wszyscy 4+

16-49
Data AMR AMR % SHR % SHR %
01-03-2007 3 105 285 8,63% 25,31% 27,51%
08-03-2007 2 347 135 6,52% 21,89% 24,98%
15-03-2007 2 141 481 5,95% 18,95% 19,24%
22-03-2007 2 275 930 6,33% 18,85% 20,33%
29-03-2007 2 098 652 5,83% 18,27% 18,57%
05-04-2007 2 215 248 6,16% 17,97% 18,98%
12-04-2007 2 211 433 6,15% 18,05% 17,00%
19-04-2007 2 098 833 5,83% 18,58% 20,39%
26-04-2007 2 267 954 6,30% 19,81% 19,94%
10-05-2007 1 739 972 4,84% 14,30% 16,43%
17-05-2007 1 801 921 5,01% 15,12% 14,85%
24-05-2007 1 922 478 5,34% 16,58% 18,85%
31-05-2007 2 196 169 6,10% 18,95% 20,08%
14-06-2007 2 244 744 6,24% 19,81% 23,92%
21-06-2007 1 997 684 5,55% 18,41% 22,42%
21-06-2007 1 678 193 4,66% 19,19% 26,36%
średnia 2 144 879 5,96% 18,72% 20,46%

W czasie nadawania serialu liderem rynku telewizyjnego był TVN, pokazujący w tym czasie filmy fabularne. Oglądało je 2,56 mln widzów. Na drugim miejscu znalazł się emitujący sitcom Polsat, który minimalnie wyprzedził Dwójkę (2,13 mln, "Panorama", "Sport telegram"). Dopiero czwartą pozycję zajęła Jedynka (1,35 mln, seriale, dokumenty, później "Forum").


Wszyscy 4+

16-49
Stacja AMR AMR % SHR % SHR %
TVN 2 565 874 7,13% 22,41% 23,33%
Polsat 2 144 879 5,96% 18,72% 20,46%
TVP2 2 132 408 5,93% 18,62% 17,03%
TVP1 1 350 018 3,75% 11,79% 10,65%

Wpływy Polsatu z reklam emitowanych wokół sitcomu wyniosły 7,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial "Mamuśki" miał najwięcej widzów w grupie kobiet, osób w wieku od 30 do 59 lat oraz mieszkańców wsi, małych i średnich miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,76% 84

Kobiety 59,24% 115
Wiek 4- 9 2,08% 34

10- 15 4,64% 59

16 - 19 3,69% 59

20 - 24 5,64% 63

25 - 29 7,18% 86

30 - 34 8,91% 117

35 - 39 8,24% 126

40 - 44 8,21% 121

45 - 49 11,62% 144

50 - 54 11,29% 137

55 - 59 10,86% 156

60+ 17,62% 97
Wlk.miasta Wieś 40,78% 106

< 50 tys. 24,30% 101

50-100 tys. 7,32% 82

100-200 tys. 10,31% 129

> 200 tys. 17,29% 84
Zawód Top management 8,18% 101

Pracownicy szczebla średniego 10,36% 86

Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,90% 114

Emeryci 33,46% 128

Inne 26,10% 75
Wykształcenie Podstawowe 51,37% 113

Średnie 31,17% 105

Wyższe 10,73% 100

Inne 6,73% 48

Sitcom "Mamuśki" opowiada o perypetiach świeżo upieczonej pary małżeńskiej, która usiłuje ułożyć sobie po ślubie stosunki ze swoimi teściami. W połowie czerwca ruszyła już produkcja drugiej serii. Zdjęcia potrwają do 5 lipca i kontynuowane będą następnie we wrześniu. W nowym sezonie nie przewidziano zmian w obsadzie. W sumie powstanie 13 nowych odcinków, które Polsat pokaże prawdopodobnie jesienią.

Dołącz do dyskusji: Stała widownia Polsatu dzięki 'Mamuśkom'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl