SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Squla rozszerza współpracę z Mediahub

Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub i oprócz telewizji powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.  

Mediahub pracuje dla marki od lutego br. Do tej pory odpowiadał za zakup i planowanie kampanii telewizyjnych.

W listopadzie dział marketingu Squli powierzył Mediahub także koordynację wszystkich działań digital, czyli komunikację prowadzoną w ramach Google Ads, YouTube’a oraz na Facebooku.

Obecnie wraz z agencją MullenLowe Warsaw, która jest autorką kreacji, realizuje kolejną kampanię adresowaną do rodziców dzieci w wieku szkolnym. W najbliższych miesiącach planowane są następne działania – Squla będzie promowała swoje produkty edukacyjne do końca roku szkolnego.  

Squla jest platformą do samodzielnej nauki online dla dzieci w wieku 3–12 lat. Udostępnia użytkownikom ponad 65 tysięcy zadań i gier edukacyjnych przygotowanych przez ekspertów edukacji, zgodnych z podstawą programową MEiN.

Dołącz do dyskusji: Squla rozszerza współpracę z Mediahub

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl