SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedaż gazet regionalnych w I półroczu 2009 r. - który tytułstracił najmniej?

W I półroczu 2009 r. - w porównaniu do analogicznego miesiąca rokwcześniej - spadła sprzedaż większości największych gazetregionalnych. Na pozycje lidera utrzymał się "Polska DziennikZachodni". Raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem sprzedaży ogółem* wśród dzienników regionalnych został"Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ześrednią 80 314 egz. (rok wcześniej 84 182 egz.) - wynika zczerwcowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (MediaRegionalne) - 79 732 egz. (rok wcześniej 83 515 egz.) a na trzecimuplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse)- 52 186 egz. (spadek sprzedaży o 2 proc.).

TytułStyczeń-czerwiec

20092008
ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Polska DziennikZachodni10823880 31410843884 182
GazetaPomorska89 97179 73295 32983 515
ExpressIlustrowany65 27652 18666 16653 119
Polska GłosWielkopolski68 89950 32371 78652 466
Polska DziennikBałtycki60 48047 48565 68551 083
Polska DziennikŁódzki60 70644 70266 19748 484
Głos-DziennikPomorza57 70044 55153 83240 344
GazetaLubuska54 43843 82457 03845 182
DziennikPolski63 31443 48362 58843 516
EchoDnia47 14935 76148 54536 778
Gazeta CodziennaNowiny42 37531 66739 77529 372
Polska GazetaWrocławska45 97931 47354 65034 743
Polska GazetaKrakowska42 06428 94247 50931 103
Nowa TrybunaOpolska37 30028 59540 24429 342
Gazeta OlsztyńskaDziennik Elbląski38 40028 24941 16530 517




*sprzedaż ogółem to sprzedaż gazet w kioskach i w prenumeracie -taki sposób prezentowania danych rekomenduje ZKDP. W niektórychmediach przedstawiane są wyniki z kategorii "rozpowszechnianiepłatne razem", które obejmuje - oprócz sprzedaży ogółem - sprzedażw ramach której gazety zostały sprzedane po cenie nie niższej niż30% ceny egzemplarzowej i nie spełniają warunków sprzedażyegzemplarzowej lub prenumeraty. Na przykład są sprzedane przezwydawcę w celu dalszego bezpłatnego rozpowszechniania (np. wsamolotach, PKP, hotelach itp.) lub na podstawie umów barterowych wzamian za towary lub usługi.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż gazet regionalnych w I półroczu 2009 r. - który tytułstracił najmniej?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl