„Sprawa dla reportera” zyskała widzów i nie daje szans konkurencji
Nadawaną w TVP1 „Sprawę dla reportera” w bieżącym roku ogląda 3,53 mln osób, czyli o 190 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz jest liderem rynku.
W okresie od 2 stycznia do 24 kwietnia br. średnia widownia „Sprawy dla reportera” wyniosła 3,53 mln widzów. Przełożyło się to na 24,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 14,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek pokazany 16 stycznia br. Przyciągnął on przed telewizory 3,91 mln osób.
Trzy topowe odcinki „Sprawy dla reportera”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
16-01-2014 | 3 914 305 | 26,79% |
20-02-2014 | 3 847 309 | 26,67% |
06-02-2014 | 3 832 018 | 27,05% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz zyskał 190 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 3,34 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 23,33 proc. i 13,79 proc.
W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje stacja TVN z udziałem na poziomie 13,58 proc., emitująca w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasują się: Polsat (11,70 proc.; „Przyjaciółki”, „To nie koniec świata” i filmy fabularne) i TVP2 (5,78 proc.; „Na sygnale”, „Dr House” i filmy).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 - Sprawa dla reportera | 3 532 015 | 24,32% | 14,12% |
TVN | 1 971 286 | 13,58% | 16,33% |
Polsat | 1 698 375 | 11,70% | 14,75% |
TVP2 | 839 824 | 5,78% | 6,21% |
Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25. Jedynka program Elżbiety Jaworowicz nadaje od lat 80. XX wieku.
Dołącz do dyskusji: „Sprawa dla reportera” zyskała widzów i nie daje szans konkurencji