SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadki sprzedaży na rynku miesięczników wnętrzarskich i budowlanych

W maju br. liderem sprzedaży wśród miesięczników budowlanych i wnętrzarskich były "Cztery Kąty" (Agora). Największy wzrost w segmencie zanotował magazyn "Ładny Dom" (Agora).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Cztery Kąty" w maju br. wyniosła 91 119 egz. i była o 11 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn budowlany "Murator" (Murator), który sprzedał się w ilości 84 543 egz. (spadek o 2 proc.).

Największy wzrost w segmencie zanotował magazyn "Ładny Dom" (Agora) - w górę o 20 proc.

maj


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty 91 119 103 778
Murator 84 543 86 484
Ładny Dom 47 397 39 599
Moje Mieszkanie 43 124 56 426
M jak Mieszkanie 70 294 75 233
Mój Piękny Dom 27 071 24 869
Weranda 22 835 22 367
Dobre Wnętrze 18 717 24 633
Dom & Wnętrze 13 368 19 175
Elle Decoration 10 069 11 117


Porównując dane z maja br. do danych z poprzedzającego miesiąca widać, że najwięcej zyskał magazyn "M jak mieszkanie".

2009


maj

kwiecień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty 91 119 98 072
Murator 84 543 88 900
Ładny Dom 47 397 55 064
Moje Mieszkanie 43 124 50 898
M jak Mieszkanie 70 294 39 262
Mój Piękny Dom 27 071 25 635
Weranda 22 835 23 124
Dobre Wnętrze 18 717 22 191
Dom & Wnętrze 13 368 11 026
Elle Decoration 10 069 9 910

Dołącz do dyskusji: Spadki sprzedaży na rynku miesięczników wnętrzarskich i budowlanych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl