SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż luksusowych miesięczników

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w grudniu 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w grudniu ur. wyniosła 117 069 egz. i była o 9 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Logo" (Agora SA), który sprzedał się w ilości 66 322 egz. (spadek o 18 proc.). Na pozycji trzeciej znalazł się "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż w porównaniu do grudnia 2007 r. spadła o 13 proc. i wyniosła 60 865 egz.

grudzień


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 117 069 129 405
Logo 66 322 81 104
Men's Health 60 865 69 817
Playboy 55 118 94 307

W grudniu ur. najwięcej zyskał "CKM".

2008


grudzień

listopad

ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 117 069 70 796
Logo 66 322 67 102
Men's Health 60 865 67 658
Playboy 55 118 62 672


W grudniu ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 33 327 egz., tracąc 5,7 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007 roku.

grudzień


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 33 327 35 492
Businessman.pl 26 286 18 878

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotował tylko "Businessman.pl".

2008


grudzień

listopad

ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 33 327 34 020
Businessman.pl 26 286 26 245

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż luksusowych miesięczników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl