Soplica Wiśniowa - nowy smak
Bols Polska poszerza swoje portfolio o nowy produkt w segmencie Mainstream na rynku wódki.
W grudniu firma wprowadziła na rynek Soplicę Wiśniową. Jednocześnie Soplica Tradycyjna pojawia się w nowym opakowaniu.
„Wprowadzenie nowego produktu jest kolejnym elementem przyjętej przez nas strategii zdobycia pozycji lidera w segmencie Mainstream na rynku wódki. Wielkość tego segmentu, preferencje smakowe i gusta krajowych konsumentów spowodowały, że podjęliśmy decyzję o inwestowaniuw markę Soplica, najpierw poprzez zmianę opakowania i rewitalizację, a obecnie poprzez rozszerzenie linii o nową Soplicę Wiśniową. Produkt ten jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku i próbą wykorzystania potencjału jaki daje nadal rozwijająca się kategoria wódek smakowych (rynek wiśniówki rośnie 9% w ujęciu rocznym) – powiedział Paweł Królikowski, brand manager Domestic Vodka, Bols Sp. z o.o.
Nowe opakowanie Soplicy Tradycyjnej, dobrze znanej konsumentom wódek kolorowych, jest kontynuacją zmian jakie zostały zapoczątkowane w sierpniu br. dla marki Soplica, jednego z flagowych produktów firmy BOLS Sp. z o.o.
„Obecnie obserwujemy pierwsze pozytywne efekty naszych działań widoczne we wzroście sprzedaży Soplicy w Polsce i zainteresowaniu produktem również zagranicą. Na rynku polskim udziały marki, od czasu sierpniowego relaunchu, wzrosły już o ponad 0,3% i wszystko wskazuje na to, że ta tendencja się utrzyma.” – dodaje Paweł Królikowski
Rozpoczynająca się obecnie ogólnopolska kampania Soplicy Wiśniowej, prowadzona w punktach sprzedaży, wspierana będzie atrakcyjnymi wizualnie materiałami promocyjnymi (plakaty A4, ekspozytory międzypółkowe, listwy półkowe, bilownice, wobblery, papier pakowy, zawieszki na butelkę).
Kreację oraz materiały POS przygotował Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy.
Dołącz do dyskusji: Soplica Wiśniowa - nowy smak